Den tanken finns ej kvar i min ägo, men kan ju alltid banka på den nya hehe.
En till bild, mer "konstnärlig" ram:
Jag såg det sen .. Fy fan, imponerande arbete du har gjort. Jag skulle aldrig vetat var jag ska börja ens...
Den tanken finns ej kvar i min ägo, men kan ju alltid banka på den nya hehe.
En till bild, mer "konstnärlig" ram:
hmm, har faktiskt inte tänkt i de banorna. Du har gett mig ny och fräsch inspiration . Är lite för mycket kåpa på sidorna på de bilderna för min smak, men jag förstår hur du menar. Kan bli bra riktigt bra det. Har photoshoppat lite förslag (med annat lyse fram). De förslagen med originalsätet är nog lättast att genomföra, medan gsxr-baken kräver lite mer ombygge. Tycker gsxrbaken ser mest "modern" ut, men de andra mer fighter. Sista bilden med kåpor innanför ramen känns rätt bra och samtidigt lite annorlunda.
Hehe, nej det tog ett tag innan jag visste vad jag skulle börja med. Inte helt lätt heller när man är nybörjare, blev en hel del fotografering för att man inte skulle sätta allt bakåfram.Jag såg det sen .. Fy fan, imponerande arbete du har gjort. Jag skulle aldrig vetat var jag ska börja ens...
Framlyset kommer inte att åka på igen, var bara en nödlösning förra året i brist på tid o pengar. Samma sak med baklyset. Har två olika modeller som jag väljer mellan, beroende på vilken bakdel det blir.Hey, inga kåpor på baken! Perfekt som det är, bara du fixar lyset. Framlyset är dock prio...
Sista bilden - passar hojen mycket bättre än gsxr-baken.
Edit: iof är 2:a och 3:e bild utan sido paneler också rätt sköna - då man kan se stötdämparen osv....
Jepp gillade också den sista. Måste till garaget o måtta o känna efter, blev ju helt nu...
Blir riktigt bra det där.
Bygger fighter av min CBR600 också. Kolla länk om du vill se.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=201163&page=4
Bygger alldelese för långsamt och e lika dlålig på att uppdatera. Där av uppdaterar jag i klubbens mecktråd istället för ingen byggtråd i detta forum.
Tackar! Man gör sitt bästa. Tog mig faktiskt en titt på tråden igår, har inte upptäckt din innan det. Blir lite fetare stuk med kylarvingar, ser bra ut Är det en monster-sadel? Passar riktigt bra iaf.
Har börjat montera ihop allt nu. Man är ju inte alls så sugen på att få ihop den när man hör en massa motorcyklar komma åkandes utanför garaget... Slängde på tanken och sadeln lite snabbt för att se nya stuket (och få en känsla av att man faktiskt kommer nån vart). Känns bra än så länge! Passade på att göra en ventiljustering och grotta ner mig i elsystemet för att försöka få nån ordning på det. Hittar ingen bra plats för regulator och cdi, tips på var man kan göra av dom? Finns lite plats under luftburken vid styrhalsen eller mellan motor och tank, men känns som att just cdin och reggen kan behöva lite kylning (kan bli lite väl varmt vid motorn).
Snyggt byggt Vart i Norrtan bor du?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |