centralbron poliser +skada

WebGringo

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 May 2006
Ort
Söderut
Hoj
En skitig rackare och en motorcyklarnas version av volvo 740
Någon som kollat med polisens anmälningar/utredningar vem snubben som vurpade var ?

Tror sjukhuset har tystnadsplikt , men att en utredning ska vara offentliga uppgifter.

Bor lite långt från Stockholm för att vara effektivt kreativ i detta fall.
 

IL Ducce

NYFRÄLST
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 990 SuperDuke -06
Han var inget oskyldigt litet lamm om jag säger så.

20 år gammal precis som det stod i DN, dessutom misstänkt för Drog RF, narktikabrott mm.

//IL Ducce
med goda informationskanaler!:blah
 

Dominator-Rocks

Guest
IL Ducce skrev:
2494916 Han var inget oskyldigt litet lamm om jag säger så.

20 år gammal precis som det stod i DN, dessutom misstänkt för Drog RF, narktikabrott mm.

//IL Ducce
med goda informationskanaler!:blah

Ok that´s it :kulspruta :hojraket

Jag tycker att med A behörigheten så skulle det följa en vapenlicens, så att man kan skjuta dem man tycker illa om exvis Hojtjyvar!

Nån med samma åsikt?


Edit:
lorkan
Det här inlägget är gömt därför att lorkan är på din ignoreralista.

Ha ha antar att det är nått spydigt mot mig lite nyfiken blir jag allt men det uppvägs med att jag slipper reta upp mig på dig ! :tummenupp
 
Last edited:

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Dominator-Rocks skrev:
2494924 Ok that´s it :kulspruta :hojraket

Jag tycker att med A behörigheten så skulle det följa en vapenlicens, så att man kan skjuta dem man tycker illa om exvis Hojtjyvar!

Nån med samma åsikt?

Jag håller med om att du är vuxen&mogen och att du inte kan läsa vad jag skriver.
 

Malmeqvisto

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2006
Ort
Stockholm
Hoj
XR
WebGringo skrev:
2494885 Någon som kollat med polisens anmälningar/utredningar vem snubben som vurpade var ?

Tror sjukhuset har tystnadsplikt , men att en utredning ska vara offentliga uppgifter.

Bor lite långt från Stockholm för att vara effektivt kreativ i detta fall.

Polisens förundersökning blir offentlig så fort åklagaren har väckt åtal. Där står det mesta om händelsen och information om de inblandade. Dock tar det förmodligen ett tag. Om någon nu skulle vilja se.
/journalisten
 

*Larre*

Medlem
Gick med
5 Jul 2005
Ort
Skbg
Hoj
Såld, senast Speed Triple -02
Strömma skrev:
2494648
Skönt dock när känslokalla egoister ger sig till känna. Då vet jag att ni i alla fall aldrig kommer att göra något för att hjälpa mig om vi möts i en en svår situation, inte när ni väl har räddat erat eget skinn...

Dom där sista meningarna där.

Om uppgifterna i tidningarnas nätupplagor som tidigare länkats här stämmer så hyser jag inga som helst sympatier för de två inblandade.

För det kan du om du så anser kalla mig en känslokall egoist men att jag för det inte skulle hjälpa en medmänniska i nöd...? Har jag fattat dig rätt?
 

Strömma1

Strömma
Gick med
2 Jun 2006
Ort
Jodå...
Hoj
GSX 1100 EF/ES
Nu tror inte jag att det är så många här som skulle vara så kaxiga om läget vore ett annat...om det vore syrran som satt bakpå...eller grannens normalt sett väldigt trevliga grabb som körde...etc...
Visst, det finns nog dom som även i det läget skulle sakna sympatier, men hur många skulle önska livet ur någon då? Eller det kanske man bara gör när vissa människor felar?

*Larre* skrev:
2494997 Dom där sista meningarna där.

Om uppgifterna i tidningarnas nätupplagor som tidigare länkats här stämmer så hyser jag inga som helst sympatier för de två inblandade.

För det kan du om du så anser kalla mig en känslokall egoist men att jag för det inte skulle hjälpa en medmänniska i nöd...? Har jag fattat dig rätt?
Nope...

Det är en viss skillnad på att inte hysa sympatier för någon/några och att önska livet ur samma personer, iaf enligt mig...
 

*Larre*

Medlem
Gick med
5 Jul 2005
Ort
Skbg
Hoj
Såld, senast Speed Triple -02
Strömma skrev:
2495027 Nu tror inte jag att det är så många här som skulle vara så kaxiga om läget vore ett annat...om det vore syrran som satt bakpå...eller grannens normalt sett väldigt trevliga grabb som körde...etc...
Visst, det finns nog dom som även i det läget skulle sakna sympatier, men hur många skulle önska livet ur någon då? Eller det kanske man bara gör när vissa människor felar?

Nope...

Det är en viss skillnad på att inte hysa sympatier för någon/några och att önska livet ur samma personer, iaf enligt mig...
OK. Jag tror ändå att dom här som "önskar livet" ur hojtjyvar skulle hjälpa dig i en situation där du skulle behöva det. :)
 

Vanish

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Ort
sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Jag känner denna personen i fråga eller har känt, vuxit upp tillsammans i skola och så tills han försvann och nej det är inte direkt guds barn. Han har en rad brott bakom sig.

Han hade brutit ett revben vad jag hört, tjejen känner jag inte till.
 

Strömma1

Strömma
Gick med
2 Jun 2006
Ort
Jodå...
Hoj
GSX 1100 EF/ES
*Larre* skrev:
2495104 OK. Jag tror ändå att dom här som "önskar livet" ur hojtjyvar skulle hjälpa dig i en situation där du skulle behöva det. :)
Det tror jag med :tummenupp

Tror som sagt inte att dom önskar livet ur någon heller bara för att dom skriver det här. Men om man nu inte bryr, vilket givetvis respekteras, då kan man väl nöja sig med just det? Man måste väl inte alltid sänka allting till en diskussion som känns vuxen nog att ha startat på lekis? Pajkastning, skämt och ironi är hur kul som helst, men inte i olyckstrådar där någon/några har blivit skadade kanske :rolleyes:

Nej krama varandra istället :pannkyss
 

Mjölnaren75

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Sym 200 Yoyride
Det värsta är att när den här jävla typen tillfrisknar (efter att skattebetalarna lagt ned en jäkla massa pengar på han)
Kommer han knappt få ett straff, snarare sjukersättning för att han inte kan jobba för resten av livet. Eller varför inte skadestånd för att det inte var tillräckligt skyltat.
 

Vanish

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Ort
sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Mjölnaren75 skrev:
2495303 Det värsta är att när den här jävla typen tillfrisknar (efter att skattebetalarna lagt ned en jäkla massa pengar på han)
Kommer han knappt få ett straff, snarare sjukersättning för att han inte kan jobba för resten av livet. Eller varför inte skadestånd för att det inte var tillräckligt skyltat.

Han kommer nog åka tillbaka där han kom ut från för inte så länge sen skulle jag gissa.
 

RebelZero

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Täby
Hoj
CBR 1000 RR
Strömma skrev:
2494648 ...
Skönt dock när känslokalla egoister ger sig till känna. Då vet jag att ni i alla fall aldrig kommer att göra något för att hjälpa mig om vi möts i en en svår situation, inte när ni väl har räddat erat eget skinn...

Det handlar väl för fan inte om att önska livet ur folk (ialf inte det jag skrev).

Men om jag sätter mig bakom ratten på en bil full och krockar, så hoppas jag innerligt att ingen tycker synd om mig. Tyck gärna synd om mina barn och min familj... men inte om mig.

Sedan att jämföra en etnisk utrensning med att man tycker att folk som beter sig illa inte skall behandlas med silkeshanskar och empati det är en annan sak. Om du inte kan inse det.. ja då vet jag inte vad jag skall tro om din intelligensnivå.

Reb0

smallsocks skrev:
2494783 :klappar
varför helt åt skogen. det började någonstans. hat växer.
tycker inte synd om honom, är inte glad att han ska är på vägarna, men däremot önskar jag inte livet ur honom, bara att han inte åker full och stjäl saker... det som var min poäng egentligen. kanske var svårtolkat.

Då är vi överens, även om jag har svårt att se parallelen mellan att faktiskt bedriva en etnisk utrensning och ta livet av miljoner och att önska livet ur en kriminell.

Jag har också svårt för att man önskar livet av någon för att dom har begått några misstag. Men det är skillnad...

Ps. det är faktiskt bättre om dom överlever, får lida lite, en lång rehabilitering och tid för eftertanke.

Reb0
 
Last edited:

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 600rr -03
sgtpepper skrev:
2493715 Hur kan man gå med på att åka bakpå en stulen sporthoj med en berusad förare och utan hjälm, oavsett om man är ung så måste ju det vara rekord i superdumhet. Dödslängtan?

Jobbigt för alla polisen-är-dum-det-är-synd-om-snabbföraren/smitaren-proklamerare när det visar sig att det var en förhatlig hojtjuv, hahaha :).

All hojtjuvar must fucking die.

Man är ung impulsiv och tänker sig inte för ... tror ganska många av oss i unga år hittat på livsfarliga saker.
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Vanish skrev:
2495167 Jag känner denna personen i fråga eller har känt, vuxit upp tillsammans i skola och så tills han försvann och nej det är inte direkt guds barn. Han har en rad brott bakom sig.

Han hade brutit ett revben vad jag hört, tjejen känner jag inte till.

Är han från Henriksdalsringen? :mad:
 

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Nacka
Hoj
HD superglide sport
RebelZero skrev:
2495341

Då är vi överens, även om jag har svårt att se parallelen mellan att faktiskt bedriva en etnisk utrensning och ta livet av miljoner och att önska livet ur en kriminell.

Reb0

hitler tyckte dom var kriminella/onödiga/underlägsna för att de var judar, därav ok att döda dom. det som var poängen, men det var lite långsökt men trodde det skulle köpas. detta är ju ändå sporthoj.com
 

IronMike

Guest
Mattias skrev:
2495695 Är han från Henriksdalsringen? :mad:
Där finns det ju ett helt gäng fuckon :huvet

smallsocks skrev:
2495845 hitler tyckte dom var kriminella/onödiga/underlägsna för att de var judar, därav ok att döda dom. det som var poängen, men det var lite långsökt men trodde det skulle köpas. detta är ju ändå sporthoj.com
brb, är en bit över 180, väger 95 ..spyke 2-delat finnes, som är köpt i somras, helsvart. Jag bor med i nacka. Skicka pm om de fortf e intressant.

:tummenupp
 
Last edited:

Suzuka mannen

this is what life`s all about
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Smålandsstenar
Hoj
repsol 1000 rr 05:
smallsocks skrev:
2494288 hämnas, vi lever väl inte på vilda western eller... polisen sköter det där. nu när Moddarna har tagit över ska de ju öka polisen och dess resurser



jag sa ju inget om o hämna... hämnden blir ju att han i det här fallet åkte fast o hoppas en sån ärthjärna som han får duktigt feta böter,
hängas behöver ju inte tas bokstavligt...
mvh rickard
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top