Chalmerstråden

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Ort
Stenungsund
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Blev rätt många nu. Någon som har bättre idé, där det inte är knökat lunchtid?
Och vilken tid blir de?
 

skruven

Långsam
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Götet
Hoj
old
ok skruven, så ja får inte va med på intresselistan för avancez?? :p
[/url]
Nej :tuttar
Det är jag. :tummenupp


Bulten imorgon alltså. På lunchen? Kan vara ganska mycket folk där då = svårt att få sittplats. Men det kan ju vara bra att se vem alla är och bestämma tid och plats för ett mer "riktigt" möte senare.

Ses imorgon! :)

Blev rätt många nu. Någon som har bättre idé, där det inte är knökat lunchtid?
Och vilken tid blir de?

Tycker vi samlas i bulten och går till en lämplig plats, exempelvis HB2
 

Henkepenk

Ny medlem
Gick med
11 Jan 2006
Ort
Göteborg
Hoj
-
Intresselista för Avancez:

1. wolf_1 - medlemskap
2. skruven medlemskap (hjälper gärna till)
3. R0ger (Kan hjälpa till)
4.chrishan (kan hjälpa till)
5. Bus-Bo
6. Kalleman fick det bästa numret
7. loy
8. 600cc
9. illebror
10. Jonas
11. Razz
12. Johan m2
13. Henkepenk (Handelsstudent) kan inte komma idag dock

Kommer till möte på onsdag:

1. R0ger
2. chrishan
3. Bus-Bo
4. wulf_1
5. Skruven
6. Kalleman
7. Razz
8. Jacco
9. Majkie
10. Jonas
11. Johan m2
 

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
D675R
Intresselista för Avancez:

1. wolf_1 - medlemskap
2. skruven medlemskap (hjälper gärna till)
3. R0ger (Kan hjälpa till)
4.chrishan (kan hjälpa till)
5. Bus-Bo
6. Kalleman fick det bästa numret
7. loy
8. 600cc
9. illebror
10. Jonas
11. Razz
12. Johan m2
13. Henkepenk (Handelsstudent) kan inte komma idag dock

Kommer till möte på onsdag:

1. R0ger
2. chrishan
3. Bus-Bo
4. wulf_1
5. Skruven
6. Kalleman
7. Razz
8. Jacco
9. Majkie
10. Jonas
11. Johan m2


Jag gick på Chalmers för massa år sen, var med i CMK o lite annat. Med andra ord kan jag inte komma loss från jobbet på lunchen eller dagtid öht. Men kom ihåg att jag pröjsar era studie och bostadsbidrag :)
 

skruven

Långsam
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Götet
Hoj
old
Det gick bra tycker jag, vi blev ungefär tio stycken. Fyra stycken var villiga att sitta i en styrelse och vi behöver en ordförande, en kassör och en sekreterare.

Föreningsrum var väl inte så viktigt, mek kan ske i XP, motogp i hörsalar :yoparty
Tanken är att ha så lite "pappersarbete" som möjligt och då också så lite pengar i föreningen som möjligt, det finns ju inga direkta utgifter.
Eventuellt kan man ha en symbolisk medlemsavgift på 50-100 kr som man sedan kan anordna något roligt för.
De som var intresserade av att vara med i styrelsen ska prata med kåren. En namn/maillista skrevs så en ZIPfil med dokument etc från förr kan skickas runt.
Vi kom på att krashfaktorn var väldigt hög bland de som kom :rolleyes:
 

skruven

Långsam
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Götet
Hoj
old
Jag försöker inte vara cool och skryta med att jag går på Handels, men eftersom det är en chalmersförening tänkte jag att det var bra att skriva att jag faktiskt inte är student där. Om det nu skulle vara ett krav.

Ok med dig?

Du får vara med, minst 50% av medlemmarna måste vara skrivna i chalmers studentkår, så det ska inte vara något problem.
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Det gick bra tycker jag, vi blev ungefär tio stycken. Fyra stycken var villiga att sitta i en styrelse och vi behöver en ordförande, en kassör och en sekreterare.

Föreningsrum var väl inte så viktigt, mek kan ske i XP, motogp i hörsalar :yoparty
Tanken är att ha så lite "pappersarbete" som möjligt och då också så lite pengar i föreningen som möjligt, det finns ju inga direkta utgifter.
Eventuellt kan man ha en symbolisk medlemsavgift på 50-100 kr som man sedan kan anordna något roligt för.
De som var intresserade av att vara med i styrelsen ska prata med kåren. En namn/maillista skrevs så en ZIPfil med dokument etc från förr kan skickas runt.
Vi kom på att krashfaktorn var väldigt hög bland de som kom :rolleyes:
Maila gärna allt till mig! :)

fredrik_7_@hotmail.com
 

wahlgrej

fd. president Avancez MC
Gick med
7 Dec 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Moto Guzzi Le Mans Caferacer
Blir nog riktigt bra det här. Roligt!
Hoppas att kåren inte ställer till några problem bara, men det borde nog lösa sig enkelt. Vi återkommer efter vi har haft möte med föreningsansvarig.
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Kan väl inflika att jag mer än gärna hjälper till med något, om det behövs.
 

Jacco

Först från rödljuset
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Göteborg så klart!
Hoj
XT 600 E -94
Det gick bra tycker jag, vi blev ungefär tio stycken. Fyra stycken var villiga att sitta i en styrelse och vi behöver en ordförande, en kassör och en sekreterare.

Föreningsrum var väl inte så viktigt, mek kan ske i XP, motogp i hörsalar :yoparty
Tanken är att ha så lite "pappersarbete" som möjligt och då också så lite pengar i föreningen som möjligt, det finns ju inga direkta utgifter.
Eventuellt kan man ha en symbolisk medlemsavgift på 50-100 kr som man sedan kan anordna något roligt för.
De som var intresserade av att vara med i styrelsen ska prata med kåren. En namn/maillista skrevs så en ZIPfil med dokument etc från förr kan skickas runt.
Vi kom på att krashfaktorn var väldigt hög bland de som kom :rolleyes:

ja tycker du glömde de viktigaste skruven, vi vill ha en FET parkeringsruta utanför HA (Hörsal A, inte att förväxlas med hells angels, dom ska vi någ hålla oss ifrån:p), där de ska stå PARKING AVANCEZ MEMBERS ONLY. och kanske en liten burn-ruta :hojbusa
utanför winden också där man kan få burna fritt utan att enelund eller någon annan klagar:hördu
iofs har skruven ju redan markerat vart den bör ligga isf :p
 

600cc

Sporthojsnörd
Gick med
30 Sep 2007
Ort
GBG
Hoj
FZR600
ja tycker du glömde de viktigaste skruven, vi vill ha en FET parkeringsruta utanför HA (Hörsal A, inte att förväxlas med hells angels, dom ska vi någ hålla oss ifrån:p), där de ska stå PARKING AVANCEZ MEMBERS ONLY. och kanske en liten burn-ruta :hojbusa
utanför winden också där man kan få burna fritt utan att enelund eller någon annan klagar:hördu
iofs har skruven ju redan markerat vart den bör ligga isf :p

:yoparty :yoparty :yoparty
 

skruven

Långsam
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Götet
Hoj
old
ja tycker du glömde de viktigaste skruven, vi vill ha en FET parkeringsruta utanför HA (Hörsal A, inte att förväxlas med hells angels, dom ska vi någ hålla oss ifrån:p), där de ska stå PARKING AVANCEZ MEMBERS ONLY. och kanske en liten burn-ruta :hojbusa
utanför winden också där man kan få burna fritt utan att enelund eller någon annan klagar:hördu
iofs har skruven ju redan markerat vart den bör ligga isf :p

parking.jpg


:tungan
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top