Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Hon kommer att ringa ikväll: "Du, du är gullig. Men, jag vet inte riktigt hur jag ska säga det här... Jag är ledsen, men jag har redan en kille. Hoppas du får ett bra liv. Hej då!" :antiklimax

Inte trolig, det blir möjligen Sms-diss... :tungan

...Vi har tagit reda på var du bor och ikväll kommer min HD åkande kille och hans polare hem till dig för att "förklara". Dra åt helvete!"
*klick*

Amatör. En tjej ringer i stort sett aldrig upp, om hon inte är en riktig vandringspokal.

Äh, jefla bitterfittor! Drysen har ju kastat tärningen nu.
Det här kommer gå sktibra grabben! Hoppas hon ringer ikväll (innan hon har blivit för berusad).

//H

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Fan detta är den bästa tråden genom tiderna!!!

@Dreggel och MATTIAS.

Ni e fan mina idoler!

@Drysen: lycka till.

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Telefonen ringde nyss och jag bara: "AHHHHH THE FUCKKK!!!!!!?!?!???" Så fiskade upp mobilen som jag aldrig brukar ha i fickan när jag är hemma, men nu så har jag haft den där konstant, just in case lick-som... kollar på displayen, "Hampus". Blev lite besviken där faktiskt :(

Midswede

Mys är inte Hardcore
Gick med
19 Jun 2007
Hoj
R6 -08
Nu ska jag till krogen.. väntar mig en lösning tills jag kommer hem!

O eftersom det här är sporthoj.com så nej ingen "utlösning" utan en lösning. :D

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Telefonen ringde nyss och jag bara: "AHHHHH THE FUCKKK!!!!!!?!?!???" Så fiskade upp mobilen som jag aldrig brukar ha i fickan när jag är hemma, men nu så har jag haft den där konstant, just in case lick-som... kollar på displayen, "Hampus". Blev lite besviken där faktiskt :(
Ditt ragg var alltså i själva verket en kille? Känner igen det där. Bit ihop och gå vidare.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Så klart du inte gjorde det... Hur ofta skriver man sitt nummer fel??? *ler*
Kunde bara inte låta bli... :tungan

Lycka till... :D

Ofta :fakta

Vet inte hur många gånger jag skrivit farsans nummer när jag ska hyra skidor eller liknande, eller glömmer bort nummret helt. Det där med siffor är inte min grej, tänk om Drysen är min dubbelgångarE? :gnissla

Edit: vore IOFS lite lustigt om han råkat skriva sin faderkakas nummer!

Last edited:

downtownoslo

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
Letar!
Ofta :fakta

Vet inte hur många gånger jag skrivit farsans nummer när jag ska hyra skidor eller liknande, eller glömmer bort nummret helt. Det där med siffor är inte min grej, tänk om Drysen är min dubbelgångarE? :gnissla

Edit: vore IOFS lite lustigt om han råkat skriva sin faderkakas nummer!

:confused:
Pappagris!

Vem pallar ödsla tid på att lära sig nummer övht när man kan slänga in flera tusen kontakter på mobilen? Kan mitt svenska mobilnummer och mitt norska, har haft dem i 10 resp. 2 år..

On topic: Jag hoppas Drysen ligger och myser i Elina's klyfta just nu :tuttar :borra

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
:confused:
Pappagris!

Vem pallar ödsla tid på att lära sig nummer övht när man kan slänga in flera tusen kontakter på mobilen? Kan mitt svenska mobilnummer och mitt norska, har haft dem i 10 resp. 2 år..

On topic: Jag hoppas Drysen ligger och myser i Elina's klyfta just nu :tuttar :borra

Nåe, men båda börjar på 070-3x3. När man väl börjat rabbla ena så...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Jag unnar honom det med...

Eftersom jag storslaget skrev i tråden Ica Maxi Challenge Cup så var jag tvungen att svänga förbi mitt Ica och köpa en grillkyckling till middag och smöra lite för charktjejen.

Jag har inte tänkt ta det längre än så dock, men söt är hon...

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Bra jobbat Drysen!
Även en eloge till Mattias och Dreggel för fantastiskt underhållande kommentarer.

Hoppas du klarar av att knyta ihop säcken på ett bra sätt sen, annars blir jag lite arg då du ödslat massor av min dyrbara tid på att läsa 23 sidor blaj. :mad:

För övrigt har jag jobbat som kassör själv i några månader, och under den tiden fick jag ligga med ett flertal tjejer som handlat hos mig iaf. Med tanke på att jag inte tycker att mitt utseende är särskilt fantastiskt samt att de tjejerna ändå såg bra ut så måste det ju på något sätt framgå väldigt tydligt att jag har en massiv lem, annars borde det ju aldrig blivit några :tuttar för min del... :näsblod

Fick bland annat ett kvitto av en tjej där det stod hennes nr samt något som fick mig att komma ihåg vem hon var. Det kvittot gavs till en annan tjej som jobbade i kassan med önskan om att det skulle levereras till mig.

Så om tjejer själva kan köra på den taktiken, då borde ju vi killar kunna köra på den också. :yoparty

Dark_Messenger

Guest
Hör hon inte av sig så sänk ribban. Gå på 50+ haggan i köttdisken nästa gång. Hon vill nog ligga. :whip

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Drysen! :bow Klockrent!! du har verkligen gjort det som krävdes av dig.. Nu ligger bollen hos henne helt klart.. :fakta Jag är imponerad! :Bugar

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Fan vad kuul :) har suttit här med tjejligan och högläst!
You go g...bo..äh gurlfriend. Hoppas hon ringer eller messar :krama

:trixie

Bra jobbat Drysen!
Även en eloge till Mattias och Dreggel för fantastiskt underhållande kommentarer.

Hoppas du klarar av att knyta ihop säcken på ett bra sätt sen, annars blir jag lite arg då du ödslat massor av min dyrbara tid på att läsa 23 sidor blaj. :mad:

Det enda jag kan göra nu är väl att vänta :gnissla Hoppas hon i alla afll som minst skickar ett sms med någon dålig förklaring till varför hon inte vill ligga... som minst i alla fall...

Drysen! :bow Klockrent!! du har verkligen gjort det som krävdes av dig.. Nu ligger bollen hos henne helt klart.. :fakta Jag är imponerad! :Bugar

Fanclub nu? :fakta

Jag är stolt över dig Drysen, trodde aldrig du skulle våga :yoparty
Ses på jobbet ;) haha

Det trodde inte jag heller, jag hade absolut inte gjort det här för några månader sen, hur det än slutar är det ett litet framsteg för mig.

Furis

Är det något jag e bra på så är det allt
Gick med
26 Feb 2007
Hoj
Mv Agusta F4 & En Monkeybike med 150cc motor
Det kanske blir man av dig också drysen :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...