Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
Hon kommer att ringa ikväll: "Du, du är gullig. Men, jag vet inte riktigt hur jag ska säga det här... Jag är ledsen, men jag har redan en kille. Hoppas du får ett bra liv. Hej då!" :antiklimax

Inte trolig, det blir möjligen Sms-diss... :tungan

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Hon kommer att ringa ikväll: "Du, du är gullig. Men, jag vet inte riktigt hur jag ska säga det här... Jag är ledsen, men jag har redan en kille. Hoppas du får ett bra liv. Hej då!" :antiklimax

Eller den lite mer sanningsenliga varianten:
"Du, du är gullig. Och...nej vänta ett tag. Med handen på hjärtat så ser du ut som en tallrik torkad havregrynsgröt i ansiktet och när jag ser dig så får jag känslan av ohygien och avsky. Sedermera så är jag så jävla trött på idioter som kommer till min arbetsplats och tror att de kan se ner på mig bara för att jag har ett service yrke och kanske inte tjänar så bra som DIG. Förnedra mig genom att kasta ditt skitiga kontantkortsnummer på mig och bespotta hela min yrkeskår genom att utnyttja vår utsatta position i lunchrusningen. Fyfan säger jag bara. Vi har tagit reda på var du bor och ikväll kommer min HD åkande kille och hans polare hem till dig för att "förklara". Dra åt helvete!"
*klick*

:tummenupp

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Det vore roligt om hon var typ 26 eller nåt. Ingen kvinna med självaktning skulle ligga med en snoris!

Nu får du hoppas att hon saknar självaktning, alltså. Det gör hon säkert, hon är ju tjej.

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Du gjorde fel. När du ger henne ditt nummer blir du tvungen att vänta på henne som säkert är en feg jävel. Hade du fått hennes nummer skulle du kunna smsbomba henne med "gulliga" sms. Men men du lär dig säkert.

Jag vet! Jag vet! Jag gillar att ha kontrollen själv faktiskt, men nu frågade ju hon inte "Kvitto?" Så jag kunde svara: "Ja, om du skriver ditt nummer på det!" Så nu fick det fan bli som det blev!

Nej, hon har inte ringt ännu.

Eller den lite mer sanningsenliga varianten:
"Du, du är gullig. Och...nej vänta ett tag. Med handen på hjärtat så ser du ut som en tallrik torkad havregrynsgröt i ansiktet och när jag ser dig så får jag känslan av ohygien och avsky. Sedermera så är jag så jävla trött på idioter som kommer till min arbetsplats och tror att de kan se ner på mig bara för att jag har ett service yrke och kanske inte tjänar så bra som DIG. Förnedra mig genom att kasta ditt skitiga kontantkortsnummer på mig och bespotta hela min yrkeskår genom att utnyttja vår utsatta position i lunchrusningen. Fyfan säger jag bara. Vi har tagit reda på var du bor och ikväll kommer min HD åkande kille och hans polare hem till dig för att "förklara". Dra åt helvete!"
*klick*

:tummenupp

Men... jag är ju arbetslös nu :gnissla

Last edited:

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
Drysen, från detta nu är och förblir du min gud. Jag kommer alltid se upp till dig!

Följer med iver!

:Bugar

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Kan ju bli lite klurigt om hon inte ringer och maten din tar slut.
Du måste ju självfallet handla och såklart är det bara hennes kassa som är öppen... :tungan

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Nu måste hon få lite tid att fundera och diskutera med alla sina tjejkompisar först ifall du är ett hunk eller tönt, men jag håller tummarna. :tummenupp

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Gör som i alla Hollywood filmer:
"Jag ställer mig upp och börjar klappa händerna" :klapp,klapp,klapp

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Jag är inte kanske inte rätte mannen att föreslå, men jag känner ändå att
stämningen här KRÄVER, att du spelar in det eventuella telefonsamtalet
från henne och lägger upp det på Youtube så att vi alla får höra!

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Du skulle ha pillat upp yoghurtburken lite och sen när det var din tur i kassan skulle du ha skvätt ut lite på hennes hand och lutat dig fram och viskat "såhär kan det se ut ikväll hjärtat, fast på riktigt..."

Pronger

wheeeeeeelie
Gick med
6 Mar 2006
Hoj
Yamaha Supermotard 2005
trycker på "mer" eller "val" och sen "spela in" på telefonen när hon ringer :)

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Amatör. En tjej ringer i stort sett aldrig upp, om hon inte är en riktig vandringspokal.

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Jag vet! Jag vet! Jag gillar att ha kontrollen själv faktiskt, men nu frågade ju hon inte "Kvitto?" Så jag kunde svara: "Ja, om du skriver ditt nummer på det!" Så nu fick det fan bli som det blev!

Nej, hon har inte ringt ännu.

Som sagt. Hon kommer inte ringa och du har slösat bort chansen. Om du träffar henne igen kan du nu omöjligen be om hennes nummer eftersom hon dissat dig genom att inte ringa/messa. Tjejer vill alltid hålla på sig (tack alla som kallar tjejer slampa) så därför måste man övertyga dem att just du är något extra. Därför kan man inte lägga bollen hos dem. Även om det är bekvämt för det känns inte lika mycket som ett misslyckade som att paja allt genom dumma fylle mess.

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!