Cheyen på Maxi

Vill hon ligga?

• Antal röstningar
    0

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
the target target target target. target target. target targets target targets target target Target target targets
Bra jobbat, snutten! Men blinkade du verkligen? Om ja, hade du druckit?

Edit: Vilken tur att du har ett R i ditt namn så du kan kalla dig Romeo. Hoppas hon heter nåt med J i. Kjell eller nåt.

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Nä men?! :yoparty
Standing by for further contact. Report in when Foxtrot replies! :radio

Raz

Ute i svängarna igen!
Gick med
4 May 2004
Hoj
KTM 690 SMC -09
:D Underbar rapport to basecamp:D

Spännande fortsättning:tungan

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Nu hoppas vi bara på att han i all stress inte skrev fel nummer på kvittot el nått liknande jobbigt...

Vaaa faaaan... säg inte så! :(

Now that's a good boy! :tummenupp

:banana

Bra jobbat, snutten! Men blinkade du verkligen? Om ja, hade du druckit?

Edit: Vilken tur att du har ett R i ditt namn så du kan kalla dig Romeo. Hoppas hon heter nåt med J i. Kjell eller nåt.

Nej jag ahde inte druckit, det blev bara en reflex :gnissla Borde jag inte blinkat? :gnissla

Hon heter Elina.

:klappar starkt jobbat. hoppas hon hör av sig nu.:yoparty

Nä men?! :yoparty
Standing by for further contact. Report in when Foxtrot replies! :radio

:D Underbar rapport to basecamp:D

Spännande fortsättning:tungan

:banana :D

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Visade du inte ens pippifågeln för henne? Jag är besviken.
Personligen skulle jag ha tagit ett screenshot på trådnamnet och hur många sidor den innehöll och att det är du som startat tråden och sen skrivit ut skiten och gett pappret till henne med mitt mobilnummer på.

Jag skulle tro att hon egentligen inte såg att du skrivit ditt nummer på kvittot utan när hon tittade ner så såg hon "pennvässare 9,90;-" och sen när du gick så knycklade hon ihop kvittot, kastade det och tänkte för sig själv "fyfan vilket purjo, kommer tillbaka med ett kvitto från förra gången han handlade..."

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
She could be a militant ex KGB spy out to desptroy your space station! :skrämd

:skrämd
Consider brådskande termination! :hotmotvälfärden

:tungan

Visade du inte ens pippifågeln för henne? Jag är besviken.
Personligen skulle jag ha tagit ett screenshot på trådnamnet och hur många sidor den innehöll och att det är du som startat tråden och sen skrivit ut skiten och gett pappret till henne med mitt mobilnummer på.

Jag skulle tro att hon egentligen inte såg att du skrivit ditt nummer på kvittot utan när hon tittade ner så såg hon "pennvässare 9,90;-" och sen när du gick så knycklade hon ihop kvittot, kastade det och tänkte för sig själv "fyfan vilket purjo, kommer tillbaka med ett kvitto från förra gången han handlade..."

:rofl :lol Pippifågeln.....:D

Last edited:

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
[/I] Target looked confused, looked at the recit and saw my number, smiled and looked at me and I ";)" at target, then I left.

At ease.

Good job, private. So the old winky-eye, huh? Oldest trick in the book. As sure to get the job done as a cheer leader getting nailed on prom night. Can't belive those fuckin' rookies fall for it every god damn time.

Your squad, division, the Army, sporthoj.com and the whole country is proud of you, son. You did well. You did well. :shoulderpat:

I'm considering promoting you to L.T. as of your next assignment.

Now, get out of my sight and take the day of. But don't forget to report back as the target or its organisation has been infiltrated. If you think this is a too tough of a job, you should've joined the navy.

Dismissed.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Yay! Det första steget mot en slitsam separation är taget! Gôtt!

Kom nu ihåg att om du faktiskt lyckas med detta så har du hjälpt Elina att öppna pandoras ask. Hon har väl säkerligen blivit raggad på i kassan förut, men har hon inte det så kommer hon att vara mer inbjudande nu än nånsin. Glöm aldrig (aldrig!) att du kan ha boostat hennes confidence med det här tilltaget så nu stegar hon raka vägen in på lagret där mannen i hennes fantasier staplar läskbackar bara för att han är för dum för nåt annat, men han är åtminstone discobyggd och a) WT eller b) invandrare med taskig kvinnosyn*. Väl där sliter hon fram hans drake och slukar den. Hon snaskar den som om hennes liv hänger på det, och ... [öjneblikk, måste porrsurfa]

*Look who's talking. :hihi

Gröön

Trivs på banan!
Gick med
20 Nov 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 -08 Banhoj, GSX-R 750 Banhoj
Yay! Det första steget mot en slitsam separation är taget! Gôtt!

Kom nu ihåg att om du faktiskt lyckas med detta så har du hjälpt Elina att öppna pandoras ask. Hon har väl säkerligen blivit raggad på i kassan förut, men har hon inte det så kommer hon att vara mer inbjudande nu än nånsin. Glöm aldrig (aldrig!) att du kan ha boostat hennes confidence med det här tilltaget så nu stegar hon raka vägen in på lagret där mannen i hennes fantasier staplar läskbackar bara för att han är för dum för nåt annat, men han är åtminstone discobyggd och a) WT eller b) invandrare med taskig kvinnosyn*. Väl där sliter hon fram hans drake och slukar den. Hon snaskar den som om hennes liv hänger på det, och ... [öjneblikk, måste porrsurfa]

*Look who's talking. :hihi

:skrattaåt :rofl

Men Drysen, starkt jobbat! :tummenupp
Hoppas hon ringer snart, hon sitter kanske i kassan hela dagen o drömmer om vad som komma skall.:D

Men vi skulle vilja ha en bild!?

Pronger

wheeeeeeelie
Gick med
6 Mar 2006
Hoj
Yamaha Supermotard 2005
Så klart du inte gjorde det... Hur ofta skriver man sitt nummer fel??? *ler*
Kunde bara inte låta bli... :tungan

Lycka till... :D

haha min polare skrev sitt nummer på en 50-lapp till en brud, och sa att hon hade tappat den. Men senare kom han på att han hade skrivit FEL nummer :huvet

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Du gjorde fel. När du ger henne ditt nummer blir du tvungen att vänta på henne som säkert är en feg jävel. Hade du fått hennes nummer skulle du kunna smsbomba henne med "gulliga" sms. Men men du lär dig säkert.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Har hon ringt än?
Hon kommer att ringa ikväll: "Du, du är gullig. Men, jag vet inte riktigt hur jag ska säga det här... Jag är ledsen, men jag har redan en kille. Hoppas du får ett bra liv. Hej då!" :antiklimax

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept