Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag var förbi Cubanos här i Linköping och fick med mig ett gäng testpinnar hem för att se om någon av dem kan passa mig Har ju bara rökt pipa tidigare och är då svag för milda och söta men smakrika tobaker typ aromater och liknande så jag bad säljaren tipsa om just milda och söta cigarrer
Testade "Independence Extreme" (sicket jävla amerikanskt namn, var ju tvungen att ta den bara för det om inte annat ) tillsammans med en Glenmorangie 17yrs, det var inte fy skam Den påminde en hel del om en MacBaren vaniljtobak jag testat tidigare, och även om just den tobaken inte är min favorit så var detta ändå helt ok och nu har jag någon slags riktmärke inför testandet av de andra pinnarna
Testade "Independence Extreme" (sicket jävla amerikanskt namn, var ju tvungen att ta den bara för det om inte annat ) tillsammans med en Glenmorangie 17yrs, det var inte fy skam Den påminde en hel del om en MacBaren vaniljtobak jag testat tidigare, och även om just den tobaken inte är min favorit så var detta ändå helt ok och nu har jag någon slags riktmärke inför testandet av de andra pinnarna