Håll tummarna för att det slinker igenom tullen utan några extrakostander. Ser ut som det skulle kunna bli dyrt.
Kudos, gunstig junker. det vimlar inte av folk som gjort en repa genom kanalen. Gjorde min första (och enda) färd österut genom kanalen 1973 och det gläds jag åt än idag.Är det nu midsommarafton så får man unna sig en lunchcigarr medan man njuter av passagen av panamakanalen.
La Flor de Cano petit corona.
Imponerande facit Bushido, lyckades Du somna efter all nikotin?
Tack för tipset...I midsommar blev det en My Father Flor de läs Antillas. Riktigt fin och god cigarr, full förståelse för att den blev årets pinne 2012. Duktigt med rökutveckling dessutom, rekommenderas...
Ja, nästan så att det blir pinsamtHär ryks det!...
Ja, nästan så att det blir pinsamt
Det gäller att passa på när vädret så tillåter och denna siten är ju motorrelaterad - ikväll provade grabben sin lilla Spark vattenskoter som programmerats med 30 extra hästkrafter och jag passade på att prova ut trimningsvinklar på min båt. Vad passar då bättre än att ackompanjera en sådan afton än en Por Larranaga PC i kvällssolen? Idyllen störs dock av en galen tärna som utför Stuka-attacker på stenarmen, försvarar förmodligen något bo...
Denna pinne har nu ett par månader i humidoren vilket sannerligen gjort den gott, PL och Bolivar är ett par favoriter bland kubanska PC.
View attachment 438133
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |