Precis.Eller också kanske dom försöker förmedla information?
Precis.Eller också kanske dom försöker förmedla information?
Kort sammanfattning, citat: "The math here is absolutely clear. Get the vaccine."Den här artikeln förklarar vad det troligen handlar om:
Idag är det ett rimligt antagande. Vad man inte vet... ptja, vet man inte, ännu. Det kan ju vara allt från psykosomatisk till vad som helst. För en enda individs skull stoppar man ju inte utrullningen av vaccin till jordens alla miljarder invånare. Artikeln nämner även tidigare vaccin-misstag.Har man därmed avfärdat alla risker för att man avfärdat denna kvinnas påstående?
Den 7 april 2020 publicerades en artikel på regeringens webbplats med titeln ”Strategi med anledning av det nya coronaviruset”, där det gick att läsa:
”Det övergripande målet med regeringens arbete är att minska takten på smittspridningen, det vill säga att platta till kurvan så att inte väldigt många blir sjuka samtidigt.”
Under måndagen uppmärksammades det att formuleringen var borttagen från artikeln, och stycket hade ändrats till:
”Det övergripande målet med regeringens arbete är att minska smittspridningen i samhället.”
Kan tänka mig att det kommer dyka upp massvis med påståenden om olika symptom som folk snabbt sammankopplar med vaccinet
Och jag har en kompis som är allergisk mot läder.Jag kommer ihåg en fredagkväll när jag och en polare testade utbudet på en lokal pizzeria. En pizza och tolv öl var satt som en fläskläpp.
Men jävlar vilken huvudvärk vi hade på lördagen. Vi äter aldrig pizza på det stället igen.
Orden om svenska strategin raderades
Är Sveriges strategi att ”minska smittspridningen” eller ”minska takten på smittspridningen”? Frågan har varit föremål för debatt – och regeringen invänder bestämt mot att en viss smittspridning har varit en del av den svenska linjen. Samtidigt har en formulering på regeringens webbplats...www.expressen.se
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|