Kanske det här viruset som spökar..Diagnos, svår lappsjuka, eller nån annan virtuos åkomma.
Lyssnar dock på alla, kul att höra vad som sägs. Jag hade bara för många frågor att hålla inne efter att ha läst inlägget.
Kanske det här viruset som spökar..Diagnos, svår lappsjuka, eller nån annan virtuos åkomma.
Fast det var väl egentligen "Sir" jag undrade över. Den lite udda "pamfletten" från "Sir" var lite mer än vanligt -- annorlunda.Kanske det här viruset som spökar..
Lyssnar dock på alla, kul att höra vad som sägs. Jag hade bara för många frågor att hålla inne efter att ha läst inlägget.
Kan vi hålla diskussionen i den här tråden seriös tack!
Nej men jösses Herr Kurtrock. Nu har du trillat dit för någon hokus pokus-grupp som hittar på vad fan som helst och tycker att det är sanning. Nu är det dags att rycka upp sig och komma ner på jorden igen. Virus som kläcker insekter!? Kolloidalt silver är det enda som biter på virusgetingar, men det flödar säkert i stor mängd där du hittar din information, så du klarar dig nog bra.
Det är inte getingar, det är kaniner!Ok, jag får väl ta på mig foliehatten så jag inte blir biten av några getingar då.
Du har också missförstått mitt inlägg om detta trots ett förtydligande.Nej men jösses Herr Kurtrock. Nu har du trillat dit för någon hokus pokus-grupp som hittar på vad fan som helst och tycker att det är sanning. Nu är det dags att rycka upp sig och komma ner på jorden igen. Virus som kläcker insekter!? Kolloidalt silver är det enda som biter på virusgetingar, men det flödar säkert i stor mängd där du hittar din information, så du klarar dig nog bra.
RÄTT svar Zoda är 2.1. Man vill och kan iom skräcken för mördarviruset öka kontrollen, makten övervakningen och styret över befolkningen? Globalism, Soros osv?
2. Man vill minska antalet människor på jorden?
Man vill och kan iom skräcken... >12000 döda i Covid-19 dubbelt så många som dött i trafiken detta sekel. Känns som om man inte utnyttjat det fullt ut...1. Man vill och kan iom skräcken för mördarviruset öka kontrollen, makten övervakningen och styret över befolkningen? Globalism, Soros osv?
2. Man vill minska antalet människor på jorden?
Som de flesta kanske vet att coronaviruset man fått i sig kan ta upp till sju dagar innan det bryter ut.
Ett gammalt militär recept är att ta ett glas varmvatten varmare än +38 grader. Tillsätt en tesked salt som innehåller jod. Blanda och gurgla halsen minst en gång om dagen, gärna upp till tre ggr om dagen.
Har du feber? Ta en vitlöksklyfta. Använd vitlökspress lr nåt att passera vitlöken med. Blanda det med varmvatten i ett glas, och drick det. Bra om du dricker mycket vätska då vitlök är ganska stark mot magen. Detta får febern att gå ned. (gammal huskur). Ibland kan det behövas mer än en klyfta och det fungerar. Talar av egen erfarenhet.
Den 10 Oktober lade jag upp en bild i en annan tråd med rubriken: Unikt datum med formatet: 10.10.20.20 under denna skrev jag: Nu bryter helvetet ut.
Man kommenterade mitt inlägg men det var ingen som tog notis om det jag skrev under datumet.
På mindre än tre månader hade antalet smittade ökat från ca 43 miljoner till över 90 miljoner, och antalet avlidna från ca 1,2 miljoner till ca 2 miljoner.
Man säger att det är de mest utsatta som skall vaccineras först. Äldre, vårdpersonal etc.
Lyckas man inte stoppa det muterade Brittiska, Afrikanska och Brasilianska viruset från att spridas, kommer du snart veta att det finns inget som heter "de mest utsatta".
Fler varianter av viruset kommer. Om mindre än14 dagar vet jag om man lyckats få bukt med det eller åtminstone fördröja densamma.
Det sägs att bland det värsta som kan drabba förälder är när det förlorar sitt barn.
En god idé är kanske ge mer tid och uppmärksamhet till varandra.
Jag är inte så säker på att folket inser allvaret.
Tror du att det är över till hösten? eller i år?
Whiskey och mycket sex för att svettas ut Covid-19. ?Räcker det inte att gurgla vatten med vitlök längre?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|