andersbrink
hasenfrasen
"Kan", "tro", "möjligen" dvs hur man skapar klickbaits i media. Kommer diktaturen i Kina att tillåta en fullständig undersökning av detta? "Förmodligen inte".
Du kan kolla och jämföra andel vaccinerade och smittspridning här och sen får du väl göra din egen gissning.
Det faller ordentligt snabbt i Sverige nu men sommaren var ju gynnsam även förra året så man kanske inte ska ha allt för bråttom att avgöra vad som beror på vaccinationer.
På det har vi ju haft en omfattande smittspridning under året och kanske även en naturlig immunitet hos många.
Oavsett vad som orsakar nedgången nu så både hoppas och tror jag personligen att det kommer vara ganska lugnt även efter sommaren.
Har rapporterats även i svenska medier. Något som skulle vara intressant att veta, i och med att det verkar ha drabbat främst yngre män, är om det kan finnas en koppling till om man tränat hårt kort efter vaccinationen. Hjärtmuskelinflammation är ju generellt en risk om man tränar med en infektion i kroppen.Hjärtmuskelinflammation.
RT: https://www.rt.com/news/525451-israel-link-pfizer-heart-inflammation/
Och för alla er foliehattar så har även Reuters rapporterat samma sak.
Reuters: https://www.reuters.com/world/middl...ne-small-number-myocarditis-cases-2021-06-01/
Precis. Jag vet inte vad det ges för rekommendationer ang tex fysisk aktivitet i samband med vaccinationen men antar att det är lätt hänt att man i åldern "yngre män" inte tar det lite piano med tex träning om man i övrigt mår bra efter man fått sprutan, även om man borde.Har rapporterats även i svenska medier. Något som skulle vara intressant att veta, i och med att det verkar ha drabbat främst yngre män, är om det kan finnas en koppling till om man tränat hårt kort efter vaccinationen. Hjärtmuskelinflammation är ju generellt en risk om man tränar med en infektion i kroppen.
Ligger det i Kinas intresse att visa att de 1:a sjuka var personal från det "Franska" viruslaboratoriet i Wuhan ?"Kan", "tro", "möjligen" dvs hur man skapar klickbaits i media. Kommer diktaturen i Kina att tillåta en fullständig undersökning av detta? "Förmodligen inte".
Hur ser smittspridningen ut bland vaccinerade i UK nu? Jag hoppas att det bara är bland ovaccinerade smittan sprids nu.
Toppen kan vara nådd enligt Tegnell 6 mars 2020.Jag har sökt lite på min egen fråga och hittar bla detta.
Dessutom gick kontraindikatorn Tegnell ut och sa att en fjärde våg till hösten var väldigt osannolikCovid and your heart
Get the latest coronavirus updates from our experts, including what Covid-19 means for you if you have a heart or circulatory condition.www.bhf.org.uk
Betalväggen på SvD fungerar iaf.Vad är det som fungerar i Sverige ?
Dvs varannan vaccinerad får Covid-19 ?Då är jag och frun phizer-ade.
Står och väntar 15 min innan hemfärd.
50%-igt skydd om tre veckor enligt uppgift.
Hon som stack frun sa att hon hade fått Covid-19 tre veckor efter spruta ett.
Dvs varannan vaccinerad får Covid-19 ?
För hon som stack dig hade inte fått det ?
Det har funnits en stor tro på att vaccineringen skulle ge ett nära 100% skydd.
I varje fall att spridningen skulle upphöra. Covid-19 skulle dö ut.
Men nu blir hösten 2021 kanske som hösten 2020, dvs fullt på IVA igen.
Hoppas jag har fel.
Kombinera det med de som inte tror att viruset finns och de som agerar som om inget hänt för att Guds vilja ske ändå och vi kan komma att bli kokta i bajs, för att använda ett målande språk.Jag ger mig fan på att dom vaccinerat sig och tror sig vara 100% immuna.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|