Förstår att det kan vara svårt för dig att greppa. Väl formulerat svar, över förväntan.
Förstår att det kan vara svårt för dig att greppa. Väl formulerat svar, över förväntan.
Det eskalerade snabbt från en fråga om maktmissbruk till fultolkning och karaktärsmord.När man som du, skiter om ens nära o kära dör. då är det inte så mycket mer att säga.
Jag värnar om dig och din familj. Därför funderar jag på att inreda en fängelsehåla för er. Där kommer ni vara trygga. Ni släpps ut när jag anser det vara säkert för er. Varsågoda.När man som du, skiter om ens nära o kära dör. då är det inte så mycket mer att säga.
Man får ganska klena symptom och immunitet och det sprids som fan så frammåt en tid bör det bli svårt att nån större spridning.Tvångsvaccinnering typ.Blir i bästa fallet pandemins slut.Viruset kommer dock i olika former vara säsongsbundet och klinga av under nått år.Man får seFinns inget vaccin på marknaden idag som stoppar Omicron.
Just because you are paranoid doesn’t mean they are not after you.Det är inte bara Sverige som håller koll på var invånarna befinner sig. Kanada spårar 33 mobiltelefonanvändare. De fem miljoner invånare som inte har mubil går fria.
Citat: "The public health organization plans to continue tracking population movement for at least the next five years to control “other infectious diseases, chronic disease prevention and mental health,” the unnamed rep said."
Så alla ni hypokondriker, anti-vaxxers, anti-myndighet, anti-anti - se upp så att er mentala hälsa inte bli föremål för utredning av någon som "vet bättre".
Canada secretly tracked 33 million phones during COVID-19 lockdown: report
The Public Health Agency of Canada clandestinely tracked the devices to assess “the public’s responsiveness during lockdown measures.”nypost.com
Hade du inte råd att ta den borta i Danderyd?Tog tredje sprutan idag borta i Saltsjöbaden?
Det är svårt å boka tid. Ville ha närmare men bestämde mig för öken Saltsjöbaden. Fy vilken håla vintertid. Kom å tänka på Peter Waldecks Ullared?Hade du inte råd att ta den borta i Danderyd?
Vad säger dödstalen, jämfört med ett normalt år, sett till en befolkning på 60-65 miljoner? Är de också angivna per dag, som insjuknade?Klar man kan häva ur sig att det är oproportionerliga restriktioner när man själv inte behöver ta hänsyn till t.ex. följande fakta: "England har det senaste dygnet rapporterat 162572 nya smittade - rekord för femte dagen i rad - samt 154 coviddödsfall, rapporterar BBC.
Chefen för NHS: "NHS kommer inte att kunna behandla de människor som behöver behandlas."
Min skapare, vad är det man inte förstår om belastningen och begränsningar inom sjukvårdens kapacitet? Om det dör 154 eller 54 pga Covid så vet man iaf att sjukvården hade en sportkepa att hantera de sjuka. Dör det 1154 vet man att sjukvården inte hade möjlighet att ta hand om alla.Vad säger dödstalen
Låt mig omformulera. Vet du om dödstalen är angivna över samma tidsperiod som "nya smittade", dvs per dygn?Min skapare, vad är det man inte förstår om belastningen och begränsningar inom sjukvårdens kapacitet? Om det dör 154 eller 54 pga Covid så vet man iaf att sjukvården hade en sportkepa att hantera de sjuka. Dör det 1154 vet man att sjukvården inte hade möjlighet att ta hand om alla.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|