Twitler ville härma Ove Markstrom (Robert Gustafsson). "Klorin är bara farligt att dricka om man vet om att det är farligt."
Som med syrgasen. Tur expertisen lät oss veta hur jobbig den är, (men bara i Sverige).
Twitler ville härma Ove Markstrom (Robert Gustafsson). "Klorin är bara farligt att dricka om man vet om att det är farligt."
De flesta läkare i Sverige har nog inga som helst tankar på att testa Ivermectin på sina patienter. Det handlar inte om att "våga" utan om att såväl läkaretiken som patientsäkerhetslagen förhindrar behandling som inte är vetenskapligt fastslagen.
Du har lägst några och gör ett uttalande om alla seriösa. Du har läst alla seriösa då eller fattar jag fel?Har läst några studier och översikter (review). Alla seriösa har inte kunnat finna någon positiv effekt från ivermectin mot Covid-19, varken mot aktiv sjukdom eller som profylax.
Kommer du till Syntronic i Gävle med snifflan blir du utsparkad på 3 röda. Det var lika hårt på på Ericsson i Gävle när det begav sig. Där hade vi en Livets-Ordare som vägrade gå hem med smifflan ända tills vi svor ve & förbannelse åt fanskapet vid fikabordet. Man lär lida svår brist på empati för att ens fundera på att utsätta sina medarbetare för sjukdom. Jämra tilltag.Som jag ser det, meningslöst att använda ett själv / snabbtest om du misstänker du är sjuk och men funderar på gå till jobbet för så illa är det ju inte.
Vem är Smifflan och varför vill ingen gå hem med henne?Kommer du till Syntronic i Gävle med snifflan blir du utsparkad på 3 röda. Det var lika hårt på på Ericsson i Gävle när det begav sig. Där hade vi en Livets-Ordare som vägrade gå hem med smifflan ända tills vi svor ve & förbannelse åt fanskapet vid fikabordet. Man lär lida svår brist på empati för att ens fundera på att utsätta sina medarbetare för sjukdom. Jämra tilltag.
Tog mej friheten att numrera dina frågor så blir de lättare att svara på.1) Du har lägst några och gör ett uttalande om alla seriösa. Du har läst alla seriösa då eller fattar jag fel?
2) Jag säger inte att du har fel i sak men finns det folk som har en annan åsikt tror du.? 3) Vad avgör vem ska man lyssna på isf?
4) Fanns det någon peer-reviewad tycker du var seriös eller inte seriös?
5) Kan du länka en eller två samt nämna varför dessa är seriösa, vilka parametrar/värden som avgör seriös/inte seriös, alltså hur gör du urvalet?
6) Är oseriös samma sak som dåligt utförd - oavsett resultat? 7) Har peer-review något med seriositeten att göra?
Ok. Så det kan finnas seriösa som visar positiva effekter. Vi kan alltså inte dra någon slutsats än om ivermektins ev effekter?Tog mej friheten att numrera dina frågor så blir de lättare att svara på.
1) Nej, jag har inte läst alla seriösa, utan min mening var att av alla seriösa jag läst så fann man inga positiva effekter av ivermectin på Covid-19.
Så jag ska inte lyssna på dig? Konsensus har inget med vetenskap att göra.3) Vetenskapligt konsensus.
Ok. Åt båda hållen antar jag. Lite intressant då jag själv tycker det känns som att folk tycker att så fort något är peer-reviewat så är det sant. Folk skriker till höger och vänste och förkastar saker som inte är peer-reviweade, tycker det belyses lite från fel vinkel från vanligt folk.4) Ja.
Fanns ju i länken sa du ju själv. Hur avgör du seriositeten? Så vi ska bara tro på dig då att de som var seriösa inte påvisade positiv effekt, och att de du anser seriösa ens är seriösa?5) Nej. Jag sitter inte på en lista över seriösa artiklar inom ämnet.
Bra då är vi inne på samma spår iaf. Och epidemiologi/observationsstudier generellt är ju mlm svåra att göra på ett bra sätt. Ligger lite i sakens natur. Speciellt när det fanimig överallt pratas om risk och så är det obesrvationsstudier det hänvisas till. Bara fel rakt av.6) Oftast.
Finns en längre version här från hearingen:Det hon beskriver är det som betyder något.
Nu har du ju varit fysiskt anti-social i snart två år, två månader till gör väl varken till eller från. Själv skippar jag tredje dosen eftersom den timmes flimmer jag fick två veckor efter andra dosen vill jag gärna slippa. Blir hellre smittad och komma under vård och behandling med bevakning än att ligga på Lit-De-Parade i hemmet i förtid.Det känns inte bra att stå och trängas för att få ett vaccin mot en pandemi
Om femtio timmar är faran över...
Sån jäkla tur att Covid styrs av politiska beslut!Om femtio timmar är faran över...
Ja vi har haft 80-talet avlidna per dag under några dagar nu…Var det inte vi I Sverige som skulle klara oss bättre nu för att vi skaffat oss så bra flockimmunitet under början av pandemin?
Vad tycker Tom Britton? Agnes Wold?Var det inte vi I Sverige som skulle klara oss bättre nu för att vi skaffat oss så bra flockimmunitet under början av pandemin?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|