Covid-19 viktig information!

Raderad medlem 51742

Guest
Så du är av uppfattningen att majoriteten nu har accepterat faktumet att våra myndigheter ljög oss rätt upp i ansiktet angående effektivitet och säkerhet runt de icke fullt godkända och ej fullt testade, experimentella genterspierna och ville införa orwellians kontroll i form av vaccinpass som senare visade sig vara enbart kontroll av befolkningen då genterspierna inte ens var testade mot smitta?

Se dig omkring. Vetenskap och fakta är det sista folk hänvisar till. De upprepar bara det de sett på TV eller läst i tidningen så länge källorna är statligt godkända.

Det är de som använder ord som Foliehatt och konspirationsteoretiker i en nedsättande mening som slåss mot väderkvarnar eftersom de bygger sitt egna fängelse som skydd mot verkligheten.
Människor har en massa olika uppfattningar. Världen är inte uppdelad i två läger av upplysta och vilseledda (tre om man räknar med de som vilseleder). Att argumentera på de premisserna är i bästa fall verkningslöst.

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Vad är det här för suspekt sida som gör en "Health Alert on mRNA COVID-19 Vaccine Safety"?

Presenterar konstiga grafer gör de också. Siffror från något som kallas VAERS.
20230215-updated-health-alert-fl-2006-2022-vaers-chart.svg
Vad man konstaterat i Florida är att rapporterna i
Vaccine Adverse Event Reporting System =VAERS ökat 1700 % samtidigt som vaccinerandet bara ökat 400 %.
Covid-19 vaccinerna har alltså betydligt mer biverkningar än andra vacciner, ( ca 3,5(?) ggr mer)

Citat:
About the Florida Department of Health
The department, nationally accredited by the
exit disclaimer icon
Public Health Accreditation Board, works to protect, promote and improve the health of all people in Florida through integrated state, county and community efforts.
slut citat

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Det har varit ett 1000 tal av covid forskare från hela värden i Stockholm o dividerat om biverkningarna efter vaxinering.

Har någon läst något i tidning eller sett på tv om detta.

Nä det hade inget allmännintresse enligt våra medie hus.

Wow, detta är en öppning! I Stockholms Regionfullmäktige tar en politiker upp att på vår konferens framfördes att covidvaccinen återfinns i testiklar och äggstockar och att barnafödandet har minskat efter 2021. Svaret från S-politikern är minst sagt… https://t.co/PlkAMIqaJB
Ett Föredrag finns ju på nätet numera.

Jag har sett igenom det här på ca 45 minuter och slutsatsen jag drar är att
1) det är mycket bra att inte vara överviktig / lida av fetma om du smittas av Covid-19
2) risken att bli svårt sjuk ökar snabbt med åldern, under 60 år liten risk dö, under 30 år ännu mindre osv.
3) pga biverkningar är det som jag ser det nu tveksamt att vaccinera folk under 45 (?) år
Ändring 20230301:
FHM rekommenderade i TV-reklam 20230228 endast Covid vaccinering av 65 år och äldre samt Riskgrupp 18 år och äldre.

Last edited:

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Ett Föredrag finns ju på nätet numera.

Jag har sett igenom det här på ca 45 minuter och slutsatsen jag drar är att
1) det är mycket bra att inte vara överviktig / lida av fetma om du smittas av Covid-19
2) risken att bli svårt sjuk ökar snabbt med åldern, under 60 år liten risk dö, under 30 år ännu mindre osv.
3) pga biverkningar är det som jag ser det nu tveksamt att vaccinera folk under 45 (?) år

Och att vaccinera barn är rent sinnessjukt så länge inte barnet av någon anledning har väldigt dålig hälsa.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Det kan bero på vad som helst utom vaccinet... :näsblod

Raderad medlem 51742

Guest
Det kan bero på vad som helst utom vaccinet... :näsblod

Typ att vi lever i de dystraste tider på rätt länge. Utesluter inte att vaccinet kan ha betydelse, men oavsett det… hur många vill sätta ett barn till världen utan framtidstro?

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Typ att vi lever i de dystraste tider på rätt länge. Utesluter inte att vaccinet kan ha betydelse, men oavsett det… hur många vill sätta ett barn till världen utan framtidstro?
Det är nog en delorsak om inte annat.
Till skillnad mot år 2020 och 2021 när vi levde i en pandemi?
Så här ser kurvan ut.
Det var ju inte så muntert strax innan 2000 heller...

Blir intressant att se om kurvan fortsätter nedåt.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Det är nog en delorsak om inte annat.

Så här ser kurvan ut.
Det var ju inte så muntert strax innan 2000 heller...

Blir intressant att se om kurvan fortsätter nedåt.

Kurvorna bör justeras för den ökade folkmängden. Fruktsamheten per kvinna ser ut så här.

Bifogat

• Screenshot_20230223-084039.png
    Screenshot_20230223-084039.png
    192.8 KB · Visningar: 9

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
Kurvorna bör justeras för den ökade folkmängden. Fruktsamheten per kvinna ser ut så här.

Tja, det följer väl hyfsat den andra bara kortare intervall och mer "utslätad".
Fortfarande en bra dipp vid den "ekonomiska oron" strax före och runt 2000.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Tja, det följer väl hyfsat den andra bara kortare intervall och mer "utslätad".
Fortfarande en bra dipp vid den "ekonomiska oron" strax före och runt 2000.

Det var ingen ekonomisk oro före 2000 det var tvärtom hysteriskt ända fram till våren 2000, it-kraschen kom därefter.

Bifogat

• Screenshot_20230223-092128.png
    Screenshot_20230223-092128.png
    106.3 KB · Visningar: 5

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Sant, jag är 10 år sen. :rodnar

Så varför så lågt runt 2000?

Gissar på att det är en följd av demografin, krigsbarnen hade slutat reproducera sig och deras barn hade inte börjat reproducera sig. Jag sökte lite efter befolkningspyramider från de åren men hittade ingen. Det finns nog för de en som söker.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Menar du alla vaccin eller bara covid?

Jag menar covidvaccinet, barn blev aldrig svårt sjuka eller dog av covid undantaget barn med andra problem.
Men ändå ville vissa tvinga i barnen ett vaccin som inte långtidstestats, för att skydda barnen från vad? Döden? Men inga barn dog ju!?

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
Jag menar covidvaccinet, barn blev aldrig svårt sjuka eller dog av covid undantaget barn med andra problem.
Men ändå ville vissa tvinga i barnen ett vaccin som inte långtidstestats, för att skydda barnen från vad? Döden? Men inga barn dog ju!?
Håller med och trodde nog det var så du menade.

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS