Om det var mig du menade, vilket jag gissar men har ingen aning eftersom du inte använder citat-funktionen, så är det senaste jag postade från SVT i morse.Vad är det som gör att man postar flera veckor gamla nyheter på Sporthoj.com?
Apropå vad vi ska rösta på, och inte.
Skickat från min Mi 9 SE via Tapatalk
Apropå vad vi ska rösta på, och inte.
Nämen, så förvånande.
Han kan ju ha rätt i det. Beror ju på vad man vill uppnå.
Tänk om folk lyssnade på vad han säger istället för att låta sig charmas av nån slags mysgubbefaktor. Personligen upplever jag honom som sjukt läskig.
Kan minnas fel men var det han som satt i radio och uttalade sig om vilka aktiviteter som var ok eller ej för gamlosar?
Stavgång-ok.
Boule-ok
Jag är inte så bevandrad i reglerna för boule men föreligger det inte en viss risk att många personer kladdar på samma klot?
Nej, man har egna klot, som förvisso krockar med motspelarens klot ibland.
Använd citat funktionen om du vill mig något. SVT artikeln var från i morse. Men jag har noterat att du inte är särskilt väl förankrad i värre sig verklighet eller nutid.Ytterligare en flera år gammal artikel. När det gäller SD-arnas nazisympatier är historien oviktig, medan den bortplockade Ygemans tre år gamla uttalande om att "Ett modernt försvar skall inte bygga på strukturerna från förr" tas som framtidsprognos.
Är du verkligen på riktigt?
Ingen aning, har någon skrivit att marknaden skall sköta beredskap? Måste vara någon korkad centerpartist i så fall. Hälsa inte från mig.Del ett har det ju skrivits en del om i denna tråd att det skall skötas av "marknaden" och inte staten?
Att ett modernt försvar inte skall bygga på gamla strukturer håller jag helt med om.
Sen vill jag inte rösta på dom iaf om det är OK.
Håller med om att han är rejält obehaglig. Nästan värre än sova-med-kläderna-på-Anders.Han kan ju ha rätt i det. Beror ju på vad man vill uppnå.
Tänk om folk lyssnade på vad han säger istället för att låta sig charmas av nån slags mysgubbefaktor. Personligen upplever jag honom som sjukt läskig.
Kan minnas fel men var det han som satt i radio och uttalade sig om vilka aktiviteter som var ok eller ej för gamlosar?
Stavgång-ok.
Boule-ok
Jag är inte så bevandrad i reglerna för boule men föreligger det inte en viss risk att många personer kladdar på samma klot?
Han är ju bortplockad, det säger ju lögnhalsenFå se nu, vad är den gubben chef för nuförtiden?
Säkert inget viktigt för stunden....
Sant, han kan få jobb på Pensionsmyndigheten. Nu kan vi äntligen strö ännu mer pengar över afghanska män när vi snart utrotat 40-talisterna.Han kan ju ha rätt i det. Beror ju på vad man vill uppnå.
Stavgång-ok.
Boule-ok
Tja, jag har nästan större förtroende för Hasse Majestät än der Stadtsministerin som verkar vilja göra oss till en en potatisrepublik.
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/regeringen-ber-om-storre-makt
Med tanke på att mitt förtroende för SL är lika låt som för S.L, samt att statsministern mest håller sig undan vinner kungen på WO
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|