irish
Full gas spar tid
Jag ber ödmjukast om ursäkt, hur fan kunde jag missa detta (den bästa mat som finns!)Jo.
Nix
Jag ber ödmjukast om ursäkt, hur fan kunde jag missa detta (den bästa mat som finns!)Jo.
Nix
Verkligen, håller med helt, precis som i migrationsfrågor driver han här en konsekvent linje som var centerpartist kan uppskatta:Vill bara passa på att lyfta på hatten för Brooklyn som orkar nyansera debatten och bemöta många av de tvivelaktigheter som förs fram i den här tråden. Keep it up!
Skickat från min CLT-L29 via Tapatalk
Jaså var det något som var fel i grafen, berätta!Varför tog du åt dig negativt av mitt inlägg?. Jag tog upp Hanlons rakkniv just därför att skälet till att uppgifter ibland blir misstolkade eller redovisas på ett missvisande sätt inte nödvändigtvis måste bero på att någon medvetet försöker så split och sprida tvivel (vilket BrooklynS var inne på) utan också kan förklaras av att det helt enkelt är väldigt många med varierande kompetens som gör sina egna hobbyanalyser och då är det kanske inte så märkligt att det blir fel ibland.
Jobbigt om man alltid skall behöva vara övertydlig och skriva en massa disclaimers i inläggen för att inte bli fultolkad
Börjar bli förbannat trött på det här misstänkliggörandet i diskussionen från olika håll hela tiden, där det bara handlar om VEM som säger något, snarare än VAD som sägs. Där det en person säger automatiskt diskvalificeras bara för att det finns saker denne tidigare sagt som gör att man associerar denne med "motståndarsidan". Där man t ex antingen ALLTID misstror det myndigheter säger eller omvänt att man ALLTID anser att de som kritiserar något som en myndighet sagt eller gjort därmed är ute i illvilliga syften. Det blir en sån jävla fördumning av diskussionen och leder ingenstans.
...och leder ingenstans.
Jaså var det något som var fel i grafen, berätta!
Skickat från min Mi 9 SE via Tapatalk
Bara så jag förstår, skriva om Hanlons rakkniv om mig, till en annan medlem är inte mästrande? Bara så vi förstår varandra.Jag har inte påstått att något är varken rätt eller fel i grafen. Det har jag svårt att bedöma och det var inte heller vad mitt inlägg handlade om. Sitter du på ytterligare information som underlättar tolkning av grafen får du gärna dela med dig.
Kan du inte försöka lägga ned din mästrande ton, är du snäll. Det blir intressantare och trevligare att diskutera med dig om du inte försöker förminska de som inte tycker exakt som du i precis allt.
Men den visar ju inte samma mått, dvs "Avlidna i Covid-19 per miljon invånare, dagar efter landets första dödsfall."
Apropå Centerpartiet
Högra kolumnen, deaths per million, samma enhet som Markus graf visade.
Bara så jag förstår, skriva om Hanlons rakkniv om mig, till en annan medlem är inte mästrande? Bara så vi förstår varandra.
Tack på förhand, vad gäller tonen sätts den dagligen av den nya norrländska medlemmen. Han kan byta när han vill.
Social distansering, åka mc till en personalfri butik för att handla.
View attachment 453343
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |