Tack. Ja, det är få av mina vänner som har vågat prova trots att jag tjatar på dem. Skitbra joke Som när vi ger prova-på skyttar en liten lätt revolver med två mesiga .38'or följt av en het .357 magnum. Puff-puff-BOOMStörtskön!
När jag hade cr500 så brukade jag låna ut den till folk som skulle prova på cross för typ första gången, som ett litet practical joke. "äh de ba gasa, 500cc är inte så mycket" Samtliga brukade komma tillbaka helt skräckslagna. Taskigt kanske men jag hade roligt åt det iaf
Som sagt, cr500 måste upplevas för att förstå, hade vart kul att prova på sm fälgar också.
Strångt av din tjej att bara hoppa på och prova (om hon nu inte kört en massa cross osv förrut)
Jaja, blabla hare bra
PS, hon är inte min tjej
Den lär vara värdelös på Anderstorp. Toppar knappt 150 km/h. Kinnekulle däremot....Jag antar att du tar med denna till Torpet nästa gång...
Får jag byta erbjudandet att testa din gixxer mot denna istället?
Ja de slår nästan knut på sig själva. Skapligt jämna och fina också för att vara så små skogsvägar så de funkar även med sporthoj. Och de bästa av allt är att de börjar några kvarter från mitt hus!Skön film, härliga vägar