Wargen
Fjollhoj medlem
Lundgren skrev:var det inte 498 och 24 i månaden?
jävla petig du var nu då
Lundgren skrev:var det inte 498 och 24 i månaden?
jag är med dig.Wargen skrev:Är det bara jag som bara fatta google och inget annat typ?
Lundgren skrev:jag är med dig.
rätt ska va rätt!Wargen skrev:jävla petig du var nu då
Lundgren skrev:rätt ska va rätt!
!ante skrev:Men alltså vad går dom pengarna till för hemsidan? alltså är det för webbserver elelr var handlar dem om?
okejj.prulle skrev:Domänen.
Itacha75 skrev:Måste påminna er att det inte kommer bli någon sida ifall ingen betalar in, vilket ingen av er har gjort!
Kontonummer: 880628-0270
Clearingnummer: 3300
Allt ni behöver göra är att gå till svensk kassaservice med en hundralapp, och mitt kontonummer uppskrivet. Resten hjälper de er med. Glöm EJ att skriva erat riktiga namn, eller nick!
Carnocken skrev:får säga till att du villa ha pengar nu!
Itacha75 skrev:Självklart ska pengarna in så fort som möjligt! Imorgon eftermiddag vill jag se 400kr extra på kontot! Glöm inte nick eller riktigt namn!
Wargen skrev:Men vilken bank är det du använder. Vi kan inte betala innan vi vet det.
Itacha75 skrev:Nordea.
Itacha75 skrev:Kan berätta att jag har kollat på exkl. moms, så det tillkommer yttligare ca. 150kr. Så ifall någon annan känner sig manad att donera är det bara höra av sig. 100kr = mail (dittnick@klubbensnamn.se). Eftersom det var jag som missade det här här så står jag fortfarande för den kostnaden. Så NSR_MAN, vill du?
Wargen skrev:Nu har jag betalat. Ifall att mitt namn inte syns så betalade jag 100,01 kr...det e ju ett tips till er andra fast då ,02 eller ,03 så man vet vem som har betalat
Nordea skrev:2006-02-02 Insättning 100,01
jo jag kan donera 100 kr?Itacha75 skrev:Kan berätta att jag har kollat på exkl. moms, så det tillkommer yttligare ca. 150kr. Så ifall någon annan känner sig manad att donera är det bara höra av sig. 100kr = mail (dittnick@klubbensnamn.se). Eftersom det var jag som missade det här här så står jag fortfarande för den kostnaden. Så NSR_MAN, vill du?
NSR_MAN skrev:jo jag kan donera 100 kr?
Wargen skrev:Shitbra Dem som donerar kommer få V.I.P på sina tröjor som vi beställer sen med
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|