Jag säger desamma....jag lirar inte source i vanliga fall...bara dessa extremfall med sporthoj.com....Henken skrev:Vadå, har ni lagt ner 1.6? Vad är source för påhitt då? Det var bättre förr...
Jag säger desamma....jag lirar inte source i vanliga fall...bara dessa extremfall med sporthoj.com....Henken skrev:Vadå, har ni lagt ner 1.6? Vad är source för påhitt då? Det var bättre förr...
zpeppy skrev:Jag säger desamma....jag lirar inte source i vanliga fall...bara dessa extremfall med sporthoj.com....
Nån borde de väll finnas...hoppas nån snart hoppar till här i tråden och säger att han har server...=)Heda skrev:Är det ingen servers som "någon" medlem här på SH har som man fortfarande lirar 1,6 på dårå?
Verkar ju finnas ett behov
R2 skrev:
alla spel hänger datorn...
HILFEEEEEEE
ny tråd härflugan skrev:Kan du inte starta en ny tråd så det blir lite lättare att följa och så att andra än CS-gäijmers kan bistå
Inte 1.6 men dock Condition Zero. Source suger ju i känslan men CZ är ju precis som 1.6, men med snyggare grafikHeda skrev:Är det ingen servers som "någon" medlem här på SH har som man fortfarande lirar 1,6 på dårå?
Verkar ju finnas ett behov
Heda skrev:Gammlo
Jag är absolut på!NSR_Martin skrev:CS 1.6 för sporthoj.com 21:00 imorogon torsdag!!
Max tio spelare! Först till kvarn... (serven laggar annars...)
Ip och pass kommer imon när det börjar bli dags, håll ögonen öppna strax innan 21:00
Skriv gärna ett inlägg om ni är intresserade...
OBS! Detta är ett engångstillfälle, detta kommer INTE bli någon SH server!
Bah! Den skulle jag gärna villja se!kaZmur skrev:Jag är absolut på!
Reservera en plats åt Biifer också, han ska knivas
Gött mos!kaZmur skrev:Jag är absolut på!
Reservera en plats åt Biifer också, han ska knivas
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari