Jag säger desamma....jag lirar inte source i vanliga fall...bara dessa extremfall med sporthoj.com....Henken skrev:Vadå, har ni lagt ner 1.6? Vad är source för påhitt då? Det var bättre förr...
Jag säger desamma....jag lirar inte source i vanliga fall...bara dessa extremfall med sporthoj.com....Henken skrev:Vadå, har ni lagt ner 1.6? Vad är source för påhitt då? Det var bättre förr...
zpeppy skrev:Jag säger desamma....jag lirar inte source i vanliga fall...bara dessa extremfall med sporthoj.com....
Nån borde de väll finnas...hoppas nån snart hoppar till här i tråden och säger att han har server...=)Heda skrev:Är det ingen servers som "någon" medlem här på SH har som man fortfarande lirar 1,6 på dårå?
Verkar ju finnas ett behov
R2 skrev:
alla spel hänger datorn...
HILFEEEEEEE
ny tråd härflugan skrev:Kan du inte starta en ny tråd så det blir lite lättare att följa och så att andra än CS-gäijmers kan bistå
Inte 1.6 men dock Condition Zero. Source suger ju i känslan men CZ är ju precis som 1.6, men med snyggare grafikHeda skrev:Är det ingen servers som "någon" medlem här på SH har som man fortfarande lirar 1,6 på dårå?
Verkar ju finnas ett behov
Heda skrev:Gammlo
Jag är absolut på!NSR_Martin skrev:CS 1.6 för sporthoj.com 21:00 imorogon torsdag!!
Max tio spelare! Först till kvarn... (serven laggar annars...)
Ip och pass kommer imon när det börjar bli dags, håll ögonen öppna strax innan 21:00
Skriv gärna ett inlägg om ni är intresserade...
OBS! Detta är ett engångstillfälle, detta kommer INTE bli någon SH server!
Bah! Den skulle jag gärna villja se!kaZmur skrev:Jag är absolut på!
Reservera en plats åt Biifer också, han ska knivas
Gött mos!kaZmur skrev:Jag är absolut på!
Reservera en plats åt Biifer också, han ska knivas
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |