intrepid skrev:abstruse: ang. lagar så kan det nog bli lite svårt att få till..men det är kanske en bra grej..om vi lyckas komma på lagar som alla går med på och kommer att följa..
yaz: vilka skall få vara med i dessa klaner?
abstruse skrev:jag själv inte har någon dylik erfarenhet
Kanske ska jag inte uppfinna hjulet på nytt här, det finns kanske generella regler...
...Den som ämnar kasta granat säger ögonblicket innan han ämnar kasta *vad* han kastar och *vart* han kastar.
Sedan vet jag inte vad som är bäst, vad gäller vem som ska kasta när etc. När man kör public händer det ju ibland att man närmar sig ett hörn, tänker kasta flash runt hörnet för att sedan springa runt och precis när man håller i granaten så nog f*n dyker det upp en tomte från andra sidan och knäpper en när man har byxorna nere (håller i granaten).
Men, efter morgondagens gradering så hoppas jag inte vara helt sönderslagen... så om syster och jag överlevt dyker vi säkerligen upp vid 22-snåret.
Mina 22 cents.
Klart slut.
intrepid skrev:jo visst är det bra med poäng..men det blir inte helt rätt..tycker att det räcker med att laget får poäng istället för att just den person som dufusat/plantat bomben får massa poäng...
sen det här med autoaim...autoaim är ikryssat från börjar och därför är det många som lirar med det utan att veta om det, men det är ju lite tråkigt om vissa kör med det och andra inte..så skulle vi inte kunna "spärra" det på sh servern? det är ju bara för admin att förbjuda det..finns nån inställning för det antar jag..blir lite roligar om alla kör på samma villkår..
blir det nått lir ikväll? kan se om min mic finkar så kan man bröla lite i den när man ser fiender..
Dansk menar du?Losec skrev:Några från södra Sverige då.
Jag e skåning...
Södra:
1. Losec
Vafan e det för snack?! Du passar väl visst? Vi kör ju bara på skojDanny boy skrev:Hur blir det för såna som mig som bara nöjeslirar om det blir clanserver?
Inte passar jag i ngn clan/lag, dessutom tror jag vi är för få från norr för att få ihop ett lag...
Hahaha Kan inte Danska, så jag fattar inte tyvärrLosec skrev:NÄ ditt jävla ÅLAHUE
Nisse Järnet skrev:Vafan e det för snack?! Du passar väl visst? Vi kör ju bara på skoj
Acrid skrev:Nollahuve? Säg säg va vinner jag ?!?!?!?!?
Nisse Järnet skrev:Fan fan och fan! Sen igen!! Blire nåt i morgon då??
Jag tycker vi kan ha interna SHklaner som vi är på väg att fixa. Alltså syd, väst osv. Och om man sen vill kan ju alla lira i en genemsan SHklan mot andra klaner eller nåt?!
Fortsätt sätt upp er i väst, öst, nordsydnord osv så vi ser hur lagen blir ungefär.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|