SGM
BTG 8:20
...och lägger man på några hundringar får man ruskigt bra sportsmart i samma dimension.
Jag hittar inget om setpriser på deras sida
Var hittar man de bästa däckpriserna nu för tiden?
hojdäck.se skulle ha 3295:- med frakt för Dunlop Sportmax sportsmart
ska kolla däckonline.se hmm nya Bridgestone S20 (?) har fått bra kritik....
mest gatåka men några bandagar blir det väl.... tips???
här har du två nya dunlopsulor för en spottstyver, jävligt bra däck dessutom, ta det lite lugnt med dom när det är fuktigt ute, har själv kört 4 uppsättningar av qualifier både bana och gata, jag har varit grymt nöjd!
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=61101
våga prova nytt märke, mynetmoto.com har diablo rosso II 120/70 och 180/55 för 2150kr med frakt
2800 för Q2, tycker du det är bra pris?
Hoppas att de gjort nåt åt II'orna för första Rosso-däcken höll inte för snabba gruppen på bandagarna. Släppte alldeles för tidigtvåga prova nytt märke, mynetmoto.com har diablo rosso II 120/70 och 180/55 för 2150kr med frakt
Hoppas att de gjort nåt åt II'orna för första Rosso-däcken höll inte för snabba gruppen på bandagarna. Släppte alldeles för tidigt
Jag slår gärna ett slag för Dunlop Sportsmart! Håller i riktigt bra och när de släpper så är det kontrollerat och kan räddas, både fram o bak. Livslängden är klart godkänd också. Rekommenderas starkt för riktig Sporthojskörning!
Jag köpte Rosso efter att de vunnit ett däckstest i BiKE och de skulle funka för bandagar påstod de. Det kanske de gör men inte för 1:15-tider på Gelleråsen vilket jag klarar med Sportsmart.
Hur är det med Pirelli Corsa, har de multi-compound (hårdare på mitten) än?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|