Då har man plockat en stor vuxenpoäng!

Valen

Pull Me Under
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Hayabusa K4
~Settan~ skrev:
2638980 Varför så negativa?

Bott med herrskapet här i hus i 6 år, hängt efter han sen jag var 15 (nu 28) och både han och jag lever än.
Vi har bråttom för det är inget kul att bo i lägenhet. Tycker vi (jag...:tungan )

Negativ? Jag är bara lite smått förvånad över hur fixerade ungdomar är idag över att ha allt på en gång. Varför inte ge sig själv lite tid att mogna? Men visst, funkar det är det bra. Fast troligtvis har man en smula lägre odds att lyckas när precis lämnat tonåren bakom sig...

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Haha sikka sköningar ni är! Tack för gratulationerna! Flytt blir i mars 2007. Är lite uppsägningstid på lägenhet och så.

apropå att ha bråttom så tycker jag trots min ålder att jag vet vad jag vill.
Har två seriösa förhållanden bakom mig på några år var och känner att jag nu träffat helt rätt. Ska man vänta på någon uppenbarelse tror jag man är fel ute. Det känns bra just nu så vi tutar och kör! Man lever bara en gång!

Får väl tillägga att min sambo, depåbitchen är äldre än mig. Så någon tonåring är han inte.

Mattias jag tror du har för lite sex ;)

Det går fina hojvägar därute, ni är alltid välkomna :)

Nyteknik skrev:
2638761 Om vara vuxen är att äga ett hus så är du mer vuxen än jag har hunnit bli. Husägare vid 21! Hus förpliktigar: känns resignerat att förbereda sig för familjeliv redan tre år efter man blivit myndig.

Familjeliv har vi redan. Sambon har barn sen tidigare. Så det är lungt på den fronten :)

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Bikerbitch skrev:
2639094 Haha sikka sköningar ni är! Tack för gratulationerna! Flytt blir i mars 2007. Är lite uppsägningstid på lägenhet och så.

apropå att ha bråttom så tycker jag trots min ålder att jag vet vad jag vill.
Har två seriösa förhållanden bakom mig på några år var och känner att jag nu träffat helt rätt. Ska man vänta på någon uppenbarelse tror jag man är fel ute. Det känns bra just nu så vi tutar och kör! Man lever bara en gång!

Får väl tillägga att min sambo, depåbitchen är äldre än mig. Så någon tonåring är han inte.

Mattias jag tror du har för lite sex ;)

Det går fina hojvägar därute, ni är alltid välkomna :)

Familjeliv har vi redan. Sambon har barn sen tidigare. Så det är lungt på den fronten :)

Va fan, då har du ju inte ens provat på det otroligt superduper singellivet på krogen som man kan dö för... mjo, bokstavligen dö för de suger så brutalt :huvet

Gralle te plejset o fyll inte ut me fler ungar på en gång bara...

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
950 SE
Man får gratulera!! Skulle också vilja ha hus!

Har bara träffat BB en gång för några år sen men hon verkar helt klart veta vad hon vill i livet så jag tror och hoppas att allt går vägen :)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
AndreasNo skrev:
2639125fyll inte ut me fler ungar på en gång bara...

Helvetet har uppenbarligen frusit till is. Jag håller med AndreasNo.
Det finns ingen vettig anledning att skaffa barn innan 30. Gör det inte. (!! !! !!)

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
AndreasNo skrev:
2639125 Va fan, då har du ju inte ens provat på det otroligt superduper singellivet på krogen som man kan dö för... mjo, bokstavligen dö för de suger så brutalt :huvet
Gralle te plejset o fyll inte ut me fler ungar på en gång bara...

Nä, jag har inte varit singel sen jag var 15 och då var det inte tal om att ens komma in på krogen :)

Tack! :yoparty

Mattias skrev:
2639161 Helvetet har uppenbarligen frusit till is. Jag håller med AndreasNo.
Det finns ingen vettig anledning att skaffa barn innan 30. Gör det inte. (!! !! !!)

Ångrar du dig att du inte var äldre än 30 alltså?

Last edited:

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Bikerbitch skrev:
2639163 Nä, jag har inte varit singel sen jag var 15 och då var det inte tal om att ens komma in på krogen :)

Tack! :yoparty

Ahaaa, du är en sån som fångar nästa gren innan du släppt den förra :banana

Vuxenpoäng är även synonymt med minuspoäng :hihi.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
HanneZ skrev:
2639165 Ahaaa, du är en sån som fångar nästa gren innan du släppt den förra :banana
Vuxenpoäng är även synonymt med minuspoäng :hihi.

Nä, det har bara hänt en gång. Första gången gick grenen sönder innan jag klättrade upp igen ;)

Minuspoäng? För att man blir gammal? Vänta tills jag får mitt växthus och börjar plocka pensionärspoäng igen ;)

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Bikerbitch skrev:
2639163

Det går inte att ångra. Det är det som är poängen.

Edit: Nu är det ju ett fall framåt i och med att du inte haft nåt eget hem tidigare. Men att flytta ihop efter en kort tids förhållande (<2 år) och göra sig av med sin egen lägenhet är lite... well, korkat. It'll never last. Det är svårt att hitta en vettig bostad när man är pank och utblottad av alla blöjor som man måste köpa sen man i sann white trash-anda skaffat en massa barn för att det är gulligt med barn. Det ÄR inte en hund. Barn dör inte efter åtta år, liksom.

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Vad har hänt med den dryga, glada Mattias? Nu har vi bara en till valmerskopia här.

Vad tycker du om julen, Mattias?

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
stoffer skrev:
2639230 Vad har hänt med den dryga, glada Mattias? Nu har vi bara en till valmerskopia här.

Vad tycker du om julen, Mattias?

Valmerskopia!? Har du någon aning om vem Valmers har som förebild!?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Mattias skrev:
2639189 Det går inte att ångra. Det är det som är poängen.

Edit: Nu är det ju ett fall framåt i och med att du inte haft nåt eget hem tidigare. Men att flytta ihop efter en kort tids förhållande (<2 år) och göra sig av med sin egen lägenhet är lite... well, korkat. It'll never last. Det är svårt att hitta en vettig bostad när man är pank och utblottad av alla blöjor som man måste köpa sen man i sann white trash-anda skaffat en massa barn för att det är gulligt med barn. Det ÄR inte en hund. Barn dör inte efter åtta år, liksom.

Släpp sargen. Vi har ju inte ens gemensamma barn och det är ingen på väg heller. Så andas djupt nu gamle man. Det kan gå bra för andra, även om det för vissa inte gör det.

crashtestdummy skrev:
2639242 jag skiter i vilket, jag tycker du är söt.
men visst har BB dåliga odds LOL..
Hoppas du kan överlista och övervinna dina dåliga odds Bikerbiatch.

Dåliga odds? Var då?

Last edited:

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Snarare klassad som mjölkbonde:rolleyes: ;)

Grattis! Du kanske börjat pensionsspara också? Drygt 20 år, har en unge, gift? och nu ett hus.. Det kallar jag skynda långsamt:D ;);)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Bikerbitch skrev:
2639253 Det kan gå bra för andra, även om det för vissa inte gör det.

Dåliga odds? Var då?

Ähh, dom låter ju fan bittrare än mig, och jag är nyseparerad...

Klart att kommer att funka för er, och skaffa en hel bunt ungar om ni vill det (eller ge f-n i det om ni vill det för den delen).

Däremot att köpa hus...
Jag ser fram emot att få sälja mitt, men är det det ni har längtat efter så grattis till det med!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln