Då har man plockat en stor vuxenpoäng!

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Gustav O skrev:
2640290 Varför skulle inte Mattis få ligga? Shit, tom jag vill ju ligga med honom. :slicka


Vad för hoj? :)

Negativt sinnelag brukar vara en indikation på sexuell frustration....

Tyvärr ingen RR moppe utan en orange springare med stor tank, jag har fått blodad tand efter att gubben min kört ökenrace så nu bara mååste jag testa det...
Glömde jag att berätta att det är han som står som betalningsansvarig för kortet
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Boris JR skrev:
2640312 Negativt sinnelag brukar vara en indikation på sexuell frustration....
Kan så vara men en hunk som Mattias tror jag har andra anledningar, som dåliga varvtider och kåslipande.

Boris JR skrev:
2640312Tyvärr ingen RR moppe utan en orange springare med stor tank, jag har fått blodad tand efter att gubben min kört ökenrace så nu bara mååste jag testa det...
Glömde jag att berätta att det är han som står som betalningsansvarig för kortet
Coolt. Bra deal med AMEX-kortet. :tummenupp
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Boris JR skrev:
2640312 Negativt sinnelag brukar vara en indikation på sexuell frustration....
När juniorerna växer upp kommer de att förstå hur det egentligen förhåller sig.
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Markus skrev:
2640322
Din gubbe?:va

Ja farsan min.........

Det är hans fel att jag lägger alla pengar på motorcyklar och jag åker tyvärr fortfarande inte ifrån honom runt Knutstorp...:huvet
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Grattis till husköpet BB!

Jag startade en tråd och gjorde en hyllningsfilm till dig! Jag vet inte vad som hände med den :va

Här har du iaf filmen! :)

GRATTIS JANNICA!

Jag är väl bjuden på inflyttningsfesten! :D
 
Last edited:

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Ort
Hemma
Hoj
Supermotarrrrd
Jag får ångest av trådar som denna. Jag är 22 år, fyller 23 i maj. Bor hemma, är singel.. Jag har inget fast jobb (men förhoppningsvis blir det fast i januari *ta i trä*). Svårt att fundera på lägenhet när man har 20k på banken. Oh, och nästa stora händelse i mitt liv kommer bli köpet av ett PS3.
Hm. Jag känner mig ganska långt ifrån mina första vuxenpoäng. Men jag har åtminstone haft sex. :yoparty
 

Dr.Bike

Guest
Bikerbitch skrev:
2638461 Skrev på kontrakt idag på ett hus :rock

Känns oerhört najs! Flytt nästa vår, då lämnar vi 74kvm lägenhet mot 160kvm (+40kvm som är källaren) och en tomt på 2900kvm.
Blir 2 mil ifrån Eskilstuna, ute i Ärla. Fasiken så kul det känns!!

Är man klassad som vuxen nu? :rolleyes:

Grattis vuxna lilla flicka! :)
Jag som trodde du var med barn! (men det brukar komma när villan är fixad! :tummenupp) grattis som sagt. Ärla är fint.
 

charmis

Vem kan säga nej.....?
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Stockholm
Hoj
NX650, KLX300R, DRZ400E
GRATTIS gumman !!

Vuxenpoäng? undras om jag någonsin kommer att få det :D

Klart du gör rätt i att njuta av livet när det ändå finns :yoparty
Kör hårt gumman. Synd att det är så långt kvar tills ni flyttar, vill ju komma på fika redan nu ju :rolleyes:

Sköt om dig och må gott.
Kramen
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Bikerbitch skrev:
2638461 Skrev på kontrakt idag på ett hus :rock

Känns oerhört najs! Flytt nästa vår, då lämnar vi 74kvm lägenhet mot 160kvm (+40kvm som är källaren) och en tomt på 2900kvm.
Blir 2 mil ifrån Eskilstuna, ute i Ärla. Fasiken så kul det känns!!

Är man klassad som vuxen nu? :rolleyes:

Klassad som vuxen är väl hårt att säga. Vuxen är man ju runt 20.. Klassad som äkta svensson iaf =)
 

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Ort
På landet
Hoj
-
Maranello skrev:
2640320 Grattis! Den viktigaste frågan är väl; Hur stort är garaget? :tummenupp
Hälsa DB!

Det finns inget garage! :skrämd

Däremot så har vi ett mindre stall med 2 spiltor i och ett förråd på tomten så hojarna kommer att få plats utan problem. :)
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Fürstenhoff skrev:
2640644 Eeeeeeeeeeeeeeeeehh!! :va

Grattis "barnrumpan" (läses med ironi eller nått) till ett husköp men varför i (censur) vill man känna sig vuxen vid 21 års ålder?? :va

Näe "barnrumpan" (läses med ironi eller nått), se för faan till att överleva dom närmsta 10 åren innan du ens försöker ta dom orden i din mun :pannkyss

Vuxen?? :va - Näe snarare desperat på bekräftelse!! :pannkyss

Hur som så grattis till den dyraste investeringen du gjort i ditt liv förutom barn förståss!! ;)

/Fürstenhoff.

Hörru gamle man. Man brukar bara säga sådär med vuxenpoäng. Jag eftersträvar att ha roligt, sen kvittar det hur ung eller gammal man är.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Fürstenhoff skrev:
2640644 Näe snarare desperat på bekräftelse!! :pannkyss

Att köpa hus är väl ganska okej sätt att skaffa bekräftelse på i så fall? Det är ju inte direkt så man riskerar någons liv eller profiterar på kriminalitet (t.ex.)
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Markus skrev:
2641506 Att köpa hus är väl ganska okej sätt att skaffa bekräftelse på i så fall? Det är ju inte direkt så man riskerar någons liv eller profiterar på kriminalitet (t.ex.)
:rofl
 

Argyle

ingen
Gick med
18 Nov 2005
Ort
Cambridge, New Zealand
Hoj
ingen, helt jävla värdelöst
Är ingen gammal uv själv men har sett det som kallas Svensk frihet! Min pappa har varit lantbrukare hela sitt liv och hans pappa har varit det. Dom bor i hus mina föräldrar, han har gått till bondgården varje dag och visst han bestämmer över sin egna tid men va fan har han att berätta för någon om sitt liv? En jävla massa lån, verksamheten går dåligt ibland och ångesten kommer krypande.

Det är så här att det trådskaparen gör är inget nytt och inovativt. Cirkus hur många svenskar som helst gör detta, men det skapar bara en tillfällig lycka om man inte har något i bagaget med sig innan det är dags att binda upp sig.

Det är så att för eller senare kommer någon part i förhållandet att börja känna sig vingklippt, hon/han kommer få lite ångest över sin vardag och börja se sig omkring.. Fan, fan, fan vad har jag gjort, var är jag, vad har jag gjort med mitt liv?

Jag skyller faktiskt lite på samhället idag, det har för mycket krav och prestationer ifrån oss, vi som människor vi klarar inte att hantera detta. Stämpeln, villa, volvo, två barn och hus måste bort, det är inget trevligt liv att leva det är ett rätt meningslöst liv. För fan, den enda frihet vi har är 4veckor på sommaren, DEN SVENSKA FRIHETEN!

Jag förespråkar att vi ska självklart ta hand om oss själva, låta tiden gå utan krav och dela sina erfarenheter fritt med sin partner, för självklart skall man ha en partner. Majoriteten av oss här på denna sidan är fortfarande unga människor och det är fan nu man lever det liv som skall heta att man är i sin fysiska topp och mest tålig. Låt inte denna "tålighet" förstöras redan som ung.
Undvik depression!!

Om många av er tar 5min och tittar bak på vad har ni presterat detta året och var har skett för förändring så kommer nog flertalet märka att fan inte ett skit. Tror att det är inget någon är stolt över.........


/Robin
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Argyle skrev:
2641655
Vettiga ord från Robin...

Det är såna här saker som gör söndagsångesten komplett :huvet.

Hade jag haft samma jobb idag som för ett drygt år sen så hade jag blivit deppig som fan av det du skriver men nu bryr jag mig inte direkt, tror nästan jag lyckats med det du beskrev om att ta vara på sin ungdom :).
 

Argyle

ingen
Gick med
18 Nov 2005
Ort
Cambridge, New Zealand
Hoj
ingen, helt jävla värdelöst
Fürstenhoff skrev:
2641681


Valmers håller sig borta i från ALLT!! :fatta! som rör mig på detta forum och i verkliga livet - med andra ord börja INTE att utmana ödet igen då inget gott kommer ut av det!! :huvet

/Fürstenhoff.


Finns där ett öde? Vet vi när vi är inne och snuddar på det?
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Fürstenhoff skrev:
2641737 Vad beträffar historiken mellan mig och Valmers så vet Valmers mycket väl att han trampat mig på tårna alldeles för många gånger för att ens komma på tanken att börja igen!!

/Fürstenhoff.

:pannkyss

Är pojken dum mot dig? :tungan

Ytterligare ett onödigt inlägg från mig, ja har sååå tråkigt:näsblod
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top