FettSnok
96% enligt läkaren
Jag hade nog köpt en om jag skulle köpa en ny bil.
Jag hade nog köpt en om jag skulle köpa en ny bil.
En bild för 280 000 som i det närmaste måste betraktas som en veteranare?
Att den blivit omsminkad inför varje fest är inget jag räknar, samma gamla grund.
Ja? Den är iaf rätt klar och inte en rullande prototyp som måste slutmonteras/modifieras/justeras på varje service likt alla nya bilar... Och vad skiljer en ny bil mot sin föregångare idag, rent tekniskt...
Det sker knappast nån evolution varje modellbyte.
Fast 12 år utan någon direkt "uppdatering" (ej medräknat faceliften som kom med ny front och lyktor). Är lite i det längsta laget.
Så vad har tillkommit på marknaden för revolutionerande?
En massa rätt poänglösa saker som skärmar som poppar ur panelen, led belysning i dörrhandtagen eller resonanslådor i avgassystemet för att få en diesel att låta som en bensinare är inget jag räknar dit.
Vill man inte ha ny teknik kan man ju köpa Skoda eller koreanska bilar för betydligt mindre pengar.
Gäller ju i princip alla bilar på marknaden.En bild för 280 000 som i det närmaste måste betraktas som en veteranare?
Att den blivit omsminkad inför varje fest är inget jag räknar, samma gamla grund.
Gäller ju i princip alla bilar på marknaden.
Det ända nytänkandet av betydelse som hänt inom bilindustrin de senaste 15 åren är Toyotas hybriddrivlina, och den är i sej inte särskilt tekniskt revolutionerande.
Rätt många!Öh har du åkt i en 1999 års [insert valfri bilmodell] och sedan jämfört med en 2014?
Öh har du åkt i en 1999 års [insert valfri bilmodell] och sedan jämfört med en 2014?
Rätt många!
Utgår från att du inte håller med mej angående bilarnas evolution. Kan du ge några exempel på vad som är så revolutionerande med bilarna 2014 jämfört med 1999?
Rätt många!
Utgår från att du inte håller med mej angående bilarnas evolution. Kan du ge några exempel på vad som är så revolutionerande med bilarna 2014 jämfört med 1999?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|