Nr:18
Snabbare än Don Queer
Kommer från killen som inte törs ställa uppMattias skrev:Slicka uppåt, sparka neråt. Är man längst ner blir det inget sparkat.![]()
Kommer från killen som inte törs ställa uppMattias skrev:Slicka uppåt, sparka neråt. Är man längst ner blir det inget sparkat.![]()
Vissa är begåvade med självinsikt, andra inte.Nr:18 skrev:Kommer från killen som inte törs ställa upp![]()
Begåvning var inte det jag tänkte på när det gäller dejMattias skrev:Vissa är begåvade med självinsikt, andra inte.
Nr:18 skrev:Årets modetrend verkar vara att köra 250r, ska bli kul att se på årets tävlingar. Undrar bara om alla som köpt hoj i år inser vad dom gett sej in på....
Det kör han säkert med bara för att jag klagade på att man aldrig får sovmorgon i depån pga tvitaktarnaTeddy skrev:Jag glömde i mitt tidigare inlägg att säga som Henrik Nordgren sade till mig:
"Lycka till Gustav och glöm inte att varmköra tidigt på morgonen".
Hi hi...Visst är den bra? Jag gillar den skarpt.
![]()
GSXR1100R skrev:Det kör han säkert med bara för att jag klagade på att man aldrig får sovmorgon i depån pga tvitaktarna![]()
Inte helt fel men inte helt rätt heller eftersom det rullar en Honda RS250R med termostat, hemmaditknåpat av Anders Kihlander som numera inte behöver bry sig om att tejpa kylare i tid och otid! http://surf.to/topolinoGoodstuff skrev:För övrigt är väl termostater något man har på touringcyklar eller har jag fel nu?![]()
oFFkeFF skrev:Ni börjar fanken låta som vissa grannar till racebanor... Det ska låta från motorer på racebanor.. Ta husvagnen till någon Familjecamping om ni vill slippa motorljudet![]()
Iofs blir ni väl väckta av skräniga ungar där istället![]()
GSXR1100R skrev:Du vet vem jag menar va, just det det va du som knattrade utanför tältet på Åsen i gryningen, iof så va det ditt tält men ändå![]()
Dock va det inget jämfört med ljudet ifrån eran antika megakompressor, den låter säkert mer än 130 decibel![]()
Jag misstänker att du kommer att få äta upp detta, i månskenet, i en depå i sommar.Nyteknik skrev:Fan, det ska vara knäpptyst från 23-08 så att det går att vila ut ordentligt. De som inte har skött sina kort rätt och panikmeckar på oanständiga tider borde bötfällas och skickas hem.![]()
Nyteknik skrev:Fan, det ska vara knäpptyst från 23-08 så att det går att vila ut ordentligt. De som inte har skött sina kort rätt och panikmeckar på oanständiga tider borde bötfällas och skickas hem.![]()
Nyteknik skrev:Fan, det ska vara knäpptyst från 23-08 så att det går att vila ut ordentligt. De som inte har skött sina kort rätt och panikmeckar på oanständiga tider borde bötfällas och skickas hem.![]()
valmers skrev:Jag misstänker att du kommer att få äta upp detta, i månskenet, i en depå i sommar.
Don Quixote skrev:Vad säger tanten om det här?
Amen to thatvalmers skrev:Jag misstänker att du kommer att få äta upp detta, i månskenet, i en depå i sommar.
*Host* det där känner man igen, men Goodstuff är ju en hårdrockare så han har säkert pejl på läget.Mattias skrev:Som Saidas arvtagare gissar jag på "du får välja, mig eller den där... moppen!" och "sätt in underhållet på mitt personkonto, skäggo!".
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |