Dålig stil

Forkman

Uppe bland molnen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Nepp
Nu förstår jag varför vi som kör 125:a får så dåligt bemötande bland andra här på forumet, vissa tål ju inte kritik och istället får man hot och annan skit via PM och även i trådarna. Antagligen så förstår ni vem jag menar om ni kollar i trådarna. Väx upp är väl ett bra uttryck som skulle passa bra nu.
 

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Ort
u
Hoj
suzuki + ktm
Forkman: Du har ju också en tendens att reta gallfeber på folk, kanske dags att sänka ribban och inse att alla stavar inte som MVG-barn!! (ta det som en uppmaning, inget påhopp)

/henke
 

Forkman

Uppe bland molnen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Nepp
miffo skrev:
Forkman: Du har ju också en tendens att reta gallfeber på folk, kanske dags att sänka ribban och inse att alla stavar inte som MVG-barn!! (ta det som en uppmaning, inget påhopp)

/henke
Nepp jag vet att jag brukar anmärka på det, men i det här fallet så var det extremt. Kan man inte ens kolla igenom inlägget innan man postar det så behöver man ju inte skriva nått alls.
 

Nockis

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2004
Ort
norrköping
Hoj
Sym husky 125-99
dchfsjbdfhjbfnm djfhjerf jgrjngjuef kigrjn rjh vgfkihngrf fih irhfjrfn oi
oj deeåeå ståve inkte spå bgra :fyllisar
 

Esquina

HV71 Svenska mästare 2004!!!
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Ingen längre
miffo skrev:
Forkman: Du har ju också en tendens att reta gallfeber på folk, kanske dags att sänka ribban och inse att alla stavar inte som MVG-barn!! (ta det som en uppmaning, inget påhopp)

/henke

Håller med där... du har en tendens att vara "städkärring" lite för ofta.
 

skruven

Långsam
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Götet
Hoj
old
Tips: KOMPROMISSA :fatta!

Forkman slutar gnälla och alla läser igenom sina inlägg innan man postar dem. :tummenupp
Och om alla fortsätter att stava fel så får Forkman ge ut svenska lektioner. :D


Moppefuckot räddar dagen! :D

(detta inlägg är grammatiskt korrekt och genomkollat personligen av mig)
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Forkman skrev:
Kan man inte ens kolla igenom inlägget innan man postar det så behöver man ju inte skriva nått alls.

De som är bra på motorcykel men sämre på att stava kanske inte skulle få posta? Eller om någon är dyslektiker, ska han/hon bara få läsa på forumet och inte få posta pga att han har problem med stavningen?

Jag är varken bra på motorcyklar eller dyslektiker men stavar som en kråka ändå, får jag posta på forumet ändå?
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
klotter skrev:
Jag tror inte han menade så men många skriver ju snabbt och man trycker på och missar tangenter å så plus att det finns stavfel och det ser så fult ut.

Så kan inte alla bara kolla igenom inlägget innan man postar?

Alla gör väl så gott de kan? Man postar väl inte medvetet med 100st stavfel när man vet att det finns folk som hugger direkt och hackar om de hittar ett stavfel eller en särskrivning.

Det är väl ett hojforum? Jag läser hellre ett taskigt formulerat inlägg med lite stavfel från någon som vet vad han pratar om och har något att dela med sig av än något drabbel från ett phucko som tror han vet eller vill dela med sig av färgen på sina kallingar!..
 

Forkman

Uppe bland molnen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Nepp
d1ce skrev:
De som är bra på motorcykel men sämre på att stava kanske inte skulle få posta? Eller om någon är dyslektiker, ska han/hon bara få läsa på forumet och inte få posta pga att han har problem med stavningen?

Jag är varken bra på motorcyklar eller dyslektiker men stavar som en kråka ändå, får jag posta på forumet ändå?
Kan man inte ens kolla igenom inlägget och sätta mellanslag på rätt ställe så tycker jag inte att man ska posta nej.
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
På ett vis håller jag med Forkman, folk här verkar ha väldigt svårt för att ta åt sig kritik på rätt sett...

Men, det får inte gå till överdrift det här med stavning, det är överskattat, huvudsaken är att man förstår utan tvekan och att det ser vettigt ut. Det ska inte se ut som nått fjortisställe så som LuNaR... :gnissla
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Forkman skrev:
Kan man inte ens kolla igenom inlägget och sätta mellanslag på rätt ställe så tycker jag inte att man ska posta nej.

Ge mig en vettig anledning till varför du ska påpeka stavfel i ett postat inlägg. Och vad det gör för gott att du påpekat detta.

Jaga stavfel och hacka på andra kan man göra som lärare, här tycker iaf inte jag att det bridrar med ett någe, det snarare förpestar.
 

Forkman

Uppe bland molnen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Nepp
d1ce skrev:
Ge mig en vettig anledning till varför du ska påpeka stavfel i ett postat inlägg. Och vad det gör för gott att du påpekat detta.

Jaga stavfel och hacka på andra kan man göra som lärare, här tycker iaf inte jag att det bridrar med ett någe, det snarare förpestar.
Tycker att alla har lika stor rätt att påpeka det, men det är fortfarande inte stavfelen jag stör mig på.
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Forkman skrev:
Tycker att alla har lika stor rätt att påpeka det, men det är fortfarande inte stavfelen jag stör mig på.

Menade naturligtvis inte vad det skulle göra för nytta om du påpekade, menade väl alla som gör det :)
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top