Men..., sälj din husa och köp en RR-hoj istället?2847946Som sagt, detta var helt utanför diskussionen om andra hojar än ER-6 i SP...
Men javisst, han sätter ner foten titt som tätt. Han släpar den inte i marken som vi gör men den är f-n inte på pinnen som (svenska) RR-reglementet säger
HAHA
Så du får endast diskutera saker som rör en X-Gresini ?! Snälla nån !!!
Vad är en X-Gresini förresten? Inte är det väl en hoj som platsar i SP!? Så du får inte heller säga nåt i den här tråden
Fast hojen på din avatar är misstänkt lik en RS250
EDIT: Nu har jag fixat så jag kan låna en SXV450 för ett inhopp, får jag vara med och diskutera då ??
Jag vet att jag uppträder lite obstinat just nu men jag kan bara inte låta bli. När det kommer nån med vettiga argument så lyssnar jag men om det bara handlar om fritt tyckande är min åsikt lika mkt värd som alla andras !!
Vad har du för syfte att köra din motard i roadracing? Vad är det du vill bevisa? Att reglementet är dåligt utformat? Visa hur snabb supermoton är och försöka få respekt?
Folk (iaf jag) sitter nog mest förundrade över vad ditt verkliga syfte är med ditt ihärdiga bönande om att få köra med din supermotard på en roadracingtävling.