Att han "förstörde" för de som ville ta poäng låter lika ynkligt som ett tidigare liknande argument att A-förarna skulle ut för att de tog alla poängen.
Pinsamt att folk går ihop på det sättet för att få bort en förare, och jag tror inte att det hade gjorts samma insats om han hade varit klart långsammast på första träningen.
Som någon skrev så borde ni skämmas...
Men fan Oscar, har du någon som helst jävla aning om vad som diskuterats i helgen överhuvudtaget?
Ingen gick ihop för att få bort någon förare, ingen gick ihop för att 'vi' skulle få poäng. Saken gäller REGLEMENTET som säger 'supermotard får inte leka RR'. Vilket må vara korkat men så är det.
Reglementet säger även 'allt ska vara standard' och jag är ÖVERTYGAD om att om någon kommer med en SV650 som är fetmoddad för att inte vara gunghäst så är det samma skrik då, inte för att föraren kommer 'sno poäng' utan för att det strider mot reglementet.
Jag vet inte om det blev någon officiell protest, mig veterligen har ingen lämnat in det men det var PRECIS lika mycket tjo på oss efter första träningen när ingen var speciellt imponerad. Det är möjligt att han hade kört ifrån oss alla och det hade han oerhört gärna fått göra på något som följer reglementet. Precis som alla förare i klassen ska göra.
Häxjakt på förarna i klassen för att vi varit skrämda för en förare är fånigt så det sjunger om det. Lägg ner det för fan.
Hur reagerar folk i andra klasser när folk inte följer reglementet? Tjoar och uppmuntrar? Inte troligt va?
Notera här att JAG tycker hela regeln är fånig. Antingen ska vi ha en lista på hojar som är tillåtna i en standardbudget-klass eller tillåta supermotard eller vafan som helst, bara det är gatsålt och standard.