Bonzo
Trying real hard to be the shepherd
Sticker på lördag och hämtar min "nya" hoj
SuperDuke?
Sticker på lördag och hämtar min "nya" hoj
Förstår inte heller problemetSålde en VT600c 1993 i fredags. 18000:- utan prut. Snygga bilder och bra text gjorde 750 visningar på Blocket p fem dagar!
Tack alla ni med överpris och dåliga bilder!!!
SuperDuke?
Sålde en VT600c 1993 i fredags. 18000:- utan prut. Snygga bilder och bra text gjorde 750 visningar på Blocket p fem dagar!
Tack alla ni med överpris och dåliga bilder!!!
Min hoj har legat ute sen igår kväll och den har 532 visningar på den tiden. Men inte fan är den såld för det, haha. Fått ett mejl av en pajas som kallade sig Batman och ville ge hälften av mitt begärda pris, samt ett mail av en annan snubbe som undrade om jag glömt bort hur långt den gått (inte angett miltal).
Min har legat ut 3 veckor och inne på sin sista vecka får jag inte såld på den så behåller den.
MAn har lagt ner en massa pengar på service, nya däck, nya delar mm och man får ett skam bud på hojen
Verkar vara annonser där hojen gått ganska långt där säljaren "glömt" ange det. Håller med dig, står det inget miltal antar jag att den gått långt och då är det inte intressant.Varför skrev du inte hur långt den gått? I min värld är det ganska centralt i diskussionen om vad hojen är värd. Även om hojen är 30 år gammal.
Alltså har du ett högre pris på den än ngn är beredd att ge.Min har legat ut 3 veckor och inne på sin sista vecka får jag inte såld på den så behåller den.
MAn har lagt ner en massa pengar på service, nya däck, nya delar mm och man får ett skam bud på hojen
Det är så många som predikar om att "säljs den inte är det fel pris, hur enkelt som helst" men så jävla enkelt är det inte, massa faktorer medverkar, lönehelg, årstid, annonsens utseende inkl bilder, upplägg och text, bostadsort ibland spelar det ingen roll att man är billigast, om din annons ser ut som skit.
Problemet kanske är att det hör av sig så mycket dårar att man inte klarar av att sålla bland dem längre, och missar en seriös sugen köpare.
Kan garantera att det finns de som är intresserade av hojarna oavsett priset men det är inte samma sak som att de är villiga att köpa oavsett priset.Ja, ungefär så tror jag med.
Först och främst måste det finnas folk som är intresserade av hojar öht, oavsett priserna. Och visst måste annonsen se trevlig och inbjudande ut, ffa med fina bilder. Men finns det inga människor som är beredda att satsa en rätt stor del av sin månadslön i driften av en hoj, då spelar det ingen roll om de är gratis.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|