Döden

insekten

Guest
Efter många funderingar har jag kommit fram till att 1) få tag i en eka och 2) köpa en jävla massa dynamit för att sedan paddla ut i havet och spränga sig själv.
Varför?

1. Ingen slipper skrapa upp dig någonstans
2. Du kirrade din egen begravning med allt vad det skulle innebära för de efterlevande.
3. Ingen behöver knata till någon grav och göra fint/ha dåligt samvete för att dom inte gör fint

Enligt mig barmhärtigast emot eftervärlden på alla sätt.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
"-Are you going to die like my dad?
- Yeah
- When?
- Hopefully as soon as possible"

Jag dör hellre ung när jag gör något ja brinner för än på en sjuksäng 100 år gammal!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Hmm, aneurysm i hjärnan som råkar spricka vore nog rätt trevligt sätt att dö på.

Naderi

Boys just wanna have fun.
Gick med
3 Aug 2007
Hoj
Suzuki GS500E (Såld), Suzuki GSXR 750 -98 (Såld), Yamaha R1 -05 (Såld), Suzuki GSXR 750 -90 Streetfighter, GSXR 750 -04, GSXR 1000 K5

Sådana sidor borde fan letas upp och spärras ner DIREKT! Staten skulle haft någon myndighet som lägger krut på sådant istället för en sketen IPRED lag. Tonåringar som sitter o skär sig själva, käkar piller o skit pga en skitsak som kärlek, mobbing och liknande. Visst sånt är svårt att hantera, men ska man uppmana till självmord???

Skulle fått tag i idioterna som gjort den sidan :mad:

Kneedrag

Guest
jag vill bara somna in som farfar och mormor gjorde (mormor överlevde andra världs kriget genom att fånga duvor på fönsterbläcket då det inte fanns mat ,vet inte varför jag kom att tänka på det nu, bara en cool kvinna helt enkelt, Fasiken vad jag saknar henne :() . Ingen smärta eller vara sjuk bara gå bort sådär pga ålder. Farfar blev 93 år och Mormor 86 år

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6
Ett alternativ är ju att dra en bombrepa genom valfri stad med ett kilo C4 monterat med riktad sprängverkan uppåt. När man har ett lagom antal poliser efter sig drar man ifrån en bit på motorvägen.. Sedan säger det bara "POFF" och man är spårlöst försvunnen!

pinku91

Schysst!
Gick med
7 Feb 2009
Hoj
Kawasaki zzr 600 (streetfightad)
jag vet precis hur jag vill dö!

när jag är gammal så ska jag åka upp i ett högt jävla hus, exempelvis tokyo eller new york med sjukt mkt människor nedanför. jag ska sedan hoppa och skrika som bara faan så alla nedanför stannar upp och bildar en ring där jag kan landa. jag landar sedan där med fejset neråt och skvätter ner alla av en radie på 20 meter med blod och lemmar.. väggar, bilar, gråtande barn, hamburgare och affärsmän - alla ska bli kladdiga.

min död ska bli the happening of the year!

av en händelse ritade jag två bilder på hur det kommer se ut ungefär :)

http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphoto..._124983829114_782369114_2969341_3786430_n.jpg

http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphoto..._124983834114_782369114_2969342_6620315_n.jpg

Jag vet, jag är störd :)

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Ktm 400 exc
Nöjer mig med att dö när jag har levt färdigt.
Hur det kommer att gå till?
Tja, den som lever får se.

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
...förhoppningsvis så långt in i framtiden som möjligt.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Hehe, detta är ju en kul fråga tycker jag.
Vi, jag och ett gäng med kompisar har suttit och pratat om detta vad den bästa döden skulle vara och för mig personligen tror jag valet skulle bli som följer.

Sex på en motorcykel i hög hastighet, både sexet, motorcykeln och hastigheten ger en sjujävla adrenalinkick. Sen att bara glida bort och försvinna utan att ha legat i en säng och ruttnat eller haft en sjukdom som sakta plågar en tills döds är inte helt fel.
Dock så är det orättvist mot den som får skrapa upp resterna men vem säger att man inte bara kan dö och sen glider motorcykeln ut på en åker av bomull eller liknande så det bara är att hämta upp en sen i en piece. :)

Haha...fy fan va gay det där lät. *skäms och går och gömmer sig*

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Hehe, detta är ju en kul fråga tycker jag.
Vi, jag och ett gäng med kompisar har suttit och pratat om detta vad den bästa döden skulle vara och för mig personligen tror jag valet skulle bli som följer.

Sex på en motorcykel i hög hastighet, både sexet, motorcykeln och hastigheten ger en sjujävla adrenalinkick. Sen att bara glida bort och försvinna utan att ha legat i en säng och ruttnat eller haft en sjukdom som sakta plågar en tills döds är inte helt fel.
Dock så är det orättvist mot den som får skrapa upp resterna men vem säger att man inte bara kan dö och sen glider motorcykeln ut på en åker av bomull eller liknande så det bara är att hämta upp en sen i en piece. :)

Haha...fy fan va gay det där lät. *skäms och går och gömmer sig*

Låter som en toppenidé :tummenupp

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...