Döden

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
kannibalism:

jag vill lura med så många sh-medlemmar som möjligt till en avlägsen ö och senare äta upp så många som möjligt innan jag 1. blir påkommen och därmed ihjälklubbad eller 2. ätit upp alla och därmed dör av svält.

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
kannibalism:

jag vill lura med så många sh-medlemmar som möjligt till en avlägsen ö och senare äta upp så många som möjligt innan jag 1. blir påkommen och därmed ihjälklubbad eller 2. ätit upp alla och därmed dör av svält.

Låter som att man ska undvika Lelleträffen nästa sommar :D

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Jag vill aldrig dö - är för nyfiken på vad som ska hända imorgon.
Jag måste ju uppleva nyaste modellen på hojen och bilen ;)

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
När ni ändå är inne på ämnet, hur mycket skulle ni betala för att få gå på en begravning som har begränsat med antal platser?

1 mille är de här uppe i

Priserna på biljetter till minnesceremonin skenar på internet Auktioneras ut för hundratusentals kronor – i utgångspris.

1,6 miljoner vill dit – 11 000 släpps in

http://www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/article5479125.ab

Jag skulle kunna betala en tusenlapp för att få slippa.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Dö är det absolut sista jag tänker göra här i livet.

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Återkomm gärna till mig efter en familjemedlem/bästa vän hängt sig lr tagit livet av sig själv. Så kan vi se vad du anser om att man länkar till självmord.se då.

Pallar man inte en allmängiltig diskussion om döden och om hur man kan tänka sig stämpla ut, är det märkligt att man ens sätter sig på en hoj.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Återkomm gärna till mig efter en familjemedlem/bästa vän hängt sig lr tagit livet av sig själv. Så kan vi se vad du anser om att man länkar till självmord.se då.

Nu var det iofs ingen som hade länkat dit när du skrev ditt inlägg.
Dessutom förstår jag inte riktigt resonemanget. Det är väl ingen som glorifierar eller på allvar förespråkar självmord i denna tråd? Snarare gör man ett tungt ämne som den egna döden lite lättsammare genom att skämta om den.

Ser du inte skillnaden i att Kalle 28, tillsammans med andra i vuxen ålder i skämtsamma ordalag diskutera hur de skulle vilja stämpla ut och på att sitta på en sajt med deprimerade och på allvar uppmuntra dessa att ta livet av sig?!

Vad som skrivs på självmordssidan har jag ingen aning om eftersom jag inte har något som helst intresse av att besöka den.

Vad det gäller mig själv väljer jag att citera en polare:
- Man skall dö en orgasm, omgiven av kvinnor i en pool fylld med färsk grädde!

Funkar för mig.

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Piaggio Liberty 2T
det är bekvämt att drunkna vet jag av egen erfarenhet..

Inte helt säker på det.

Citerar självmord.com
"Att vara vid "liv" när du drunknar kan vara oerhört obehagligt, eftersom kroppens naturliga överlevnadsinstinkter kommer att försöka andas, och sen till slut andas in vatten, vilket gör ont, speciellt om du inte vill dö."

Själv har jag provat på att drunkna, men jag kan inte minnas något utifall det var trevligt eller ej. Mest ett jäkla bekymmer efteråt som jag minns delar av. Samt bekymmren och menen jag har än i dag. Kapade lungor, massa ärr mm.

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Hoj
954 Fighterblade -03
jag vet precis hur jag vill dö!

när jag är gammal så ska jag åka upp i ett högt jävla hus, exempelvis tokyo eller new york med sjukt mkt människor nedanför. jag ska sedan hoppa och skrika som bara faan så alla nedanför stannar upp och bildar en ring där jag kan landa. jag landar sedan där med fejset neråt och skvätter ner alla av en radie på 20 meter med blod och lemmar.. väggar, bilar, gråtande barn, hamburgare och affärsmän - alla ska bli kladdiga.

min död ska bli the happening of the year!

av en händelse ritade jag två bilder på hur det kommer se ut ungefär :)

http://photos-f.ak.fbcdn.net/hphoto..._124983829114_782369114_2969341_3786430_n.jpg

http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphoto..._124983834114_782369114_2969342_6620315_n.jpg

Jag vet, jag är störd :)

:rofl

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...