Kakan skrev:2442953Lägger in en bild här från ljuständningen....
Ullis skrev:2443021Vad fint Ni har gjort, blir alldeles tårögd. Nä, jag ljuger......de rinner ner. Hoppas slippa uppleva detta igen.
// Ullis
Travel skrev:2443112Väldigt stämningsfullt arrangerat,,lägger in 2 bilder här fotograferade vid 20,30 tiden ca. Man blir verkligen rörd.
mogwai skrev:2443128åh vad jag älskar er för att ni gjorde det där.. önskade jag kunde joina.
så olustigt det har kännts hela dagen.
Travel skrev:2443112Väldigt stämningsfullt arrangerat,,lägger in 2 bilder här fotograferade vid 20,30 tiden ca. Man blir verkligen rörd.
grufman skrev:2443146Kalles mor tar gärna emot bilder och kondoleanser från kvällen. Maila dessa till mig på:
f<snabela>angelhill.net
Så skall jag se till att bilderna sänds skyndsamt till Kalles mor. Om du vill skriva en hälsning till kalle så går det också bra, jag ser till att dessa skrivs ut och sätts in i kondoleansboken som påbörjades ikväll, i samband med begravningen.
Jag kan även nämna att det lutar åt att det blir en stor begravning där alla som vill hedra kalle får komma till. Kalles mor var mycket positiv till det, men vi får återkomma och se om ev detaljer.
Tack återigen till er som kom, det betydde mycket.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|