RRbjorn
Medlem
´streetfighter1 skrev:2441625Jag har knappt skrivit här på två år (men läser nästan varje dag trådar) efter som jag sålde hojen maj 2005 och inte haft ekonomi med en ny tyvärr.
Hade inte räknat med att skriva i en dödstråd. Men nu är det någon jag träffat ett antal gånger.
Jag räknar med att komma tillbaka på vägarna nästa år med egen gathoj. För varje olycka som inträffar funderar jag om det är värt risken.
Jag fick nöjet att träffa denne kille och åka på ett gäng turer under 2004 med honom. Då hade han en annan Ducati, kommer inte ihåg om det var ett Monster. Har även träffat honom på en eller två sporthojspubar. Lätt att prata med, kommer inte glömma första synen av ditt burriga hår, glasögonen och skägget. Den första åsynen har etsat sig fast.
Livet är orättvist. Vila i frid mannen!
Nej! Inte igen... Jag gick i samma klass som honom på lågstadiet och min syrra pluggade på vetrinär med honom. Visste inte ens att han hade mc.
Får sig en rejäl tankeställare... Hade inte en tanke på att jag kände personen i fråga när jag började läsa tråden.
Vila i frid!