McB skrev:Din fråga besvarades med ett rätt och riktigt svar, men det är inte det som är poängen. Även om jag inte var ironisk i det inlägget så har jag inte offentliggjort min åsikt, jag har bara sagt att det är billigare med arkebusering. Det var det jag svarade på, inget annat. Hur du kan få det till att jag är för dödsstraff skulle jag bra gärna vilja veta. Lägg inte en åsikt i min mun som jag inte uttryckligen har sagt mig ha.
Markus är på gården, jag tror han skrev det nyss? Jag är hans ställföreträdare, U.Bossi (jag jobbar idéellt åt Markus), och är auktoriserad att svara på frågor ställda till Markus:
Markus hälsar från fritidsgården att han nu förstår din ironi, efter att du tydliggjort det. Han tillägger:
"Det är för mig omöjligt att avgöra vem som tycker vad innan den uttryckligen har berättat det".
Markus lägger heller ej ingen åsikt i vare sig din mun eller i ditt tangentbord som du inte har gett uttryck för.
Han avslutar:
"Vänligen var tydlig i dina ställningstaganden om du inte vill bli missförstådd, speciellt när du ironiserar angående något som många uppenbarligen tycker"
Markus önskar dig en trevlig dag.
Genom,
U.Bossi