Once you go Suzuki, you never go back
Been there, done that...men jag kan lika gärna komma tillbaka till Sukka igenÄr ingen märkesbög direkt
Once you go Suzuki, you never go back
Been there, done that...men jag kan lika gärna komma tillbaka till Sukka igenÄr ingen märkesbög direkt
Vad har du haft för sukka? Ne, jag är ingen märkesbög heller, bara den har två hjul och går
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=23074&page=33
Scrolla ner i denna tråd, sidan innan kan du se den nedplockad för att kunna byta generator..ett jeffla hästjobb..på det byggde man staket hemma, tur att kvällar och natt har många skruvtimmar då!
Rf 900, gjorde 180 på 2:an, men bara 5 växlar
Monterade dit nya bakljuset (tonat svart) och den nya ljuddämparen
Fick även dit motorn i 750in, börjar ju närma sig issäsong
Monterade dit nya bakljuset (tonat svart) och den nya ljuddämparen
Fick även dit motorn i 750in, börjar ju närma sig issäsong
Svärmor är här och förgyller.... på det så har min själ mer eller mindre mördats av det sämsta televisonen uppbringat let´s dance heter skiten gollum,gollum hur fan kan folk tycka det finns ens en gnutta underhållning i programet Tony något heter en av domarna och han verkade bara kolla in på manliga delen av startfältet! Barnvänligt tycker frun...tillåt mig
Svärmor är här och förgyller.... på det så har min själ mer eller mindre mördats av det sämsta televisonen uppbringat let´s dance heter skiten gollum,gollum hur fan kan folk tycka det finns ens en gnutta underhållning i programet Tony något heter en av domarna och han verkade bara kolla in på manliga delen av startfältet! Barnvänligt tycker frun...tillåt mig
Annons på väg ut på 1098an - det är för mycket pengar bundet i något som används så lite, det lär bli ännu mindre med tävlandet i motionscrossen i år.
Det skulle behöva läggas lite tid/pengar på kåken i sommar med, inte kul, men viktigt.
Det är ett helvete att bli vuxen.
Tråkigt SGM.. så det är 100% cross som gäller?
gabor: du fan, en ducce kanske vore nått att våldföra sig lite på i sommar..
Tråkigt SGM.. så det är 100% cross som gäller?
gabor: du fan, en ducce kanske vore nått att våldföra sig lite på i sommar..
De är ju onekligen lättkörda!! Synd att man inte är gjord av pengar för då skulle vi kunna tagit reda på hur långt och högt man kan hoppa med en sådan innan ramen går av ;-)
Haha... Du får gärna prova på min! Bara du dyker upp någon gång och inte bara snackar...
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|