Dagbokstråden

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Längs en landsväg
Hoj
BSA 350 -30.
Och VAD gjorde du ståendes på knä så du fick blåsor i handen och träningsvärk i ryggen...... med JOHAN??!?!??!?!?!??!?!??!?!

Lunkan skrev:
Ont? he he, jodå! fick två feta blåsor i vänterhanden, en djävulsk träningsvärk i korsryggen och ett ömmande muskelfäste i högerknät!

Det där måste vi göra om ofta :hihi :näsblod :yoparty :kocko
 

Lunkan

Å det spruta kyckling...
Gick med
8 May 2003
Ort
Eknö
Hoj
...
Funatic skrev:
Och VAD gjorde du ståendes på knä så du fick blåsor i handen och träningsvärk i ryggen...... med JOHAN??!?!??!?!?!??!?!??!?!

Hhhmmmm......kom till mitt garage på Lördag Fun så ska jag visa hur vi gjode :slicka :arsele
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
skitväder

Usch vilket tråkigt väder, Övningskört med min bror, i 1 timme(bilkort skall han ta) har iofs inte kunnat kört mc på en hel vecka, men lider med er andra, vete någon hur vädret blir på måndag?? Skall väl bli bättre :va :confused: Imorrn kan jag inte samköra om ni skall iväg.. :( Brännboll med ena dotterns klass, det blir kul :) får se om brännbollstakterna sitter i :hihi
 

Lunkan

Å det spruta kyckling...
Gick med
8 May 2003
Ort
Eknö
Hoj
...
Dreva om KTM:n idag!
Från 45 bak till 38(orginal).....så nu gåre undan :yoparty


Så.....håll åt sidan tack för här kommer jag :hihi
 

Munken

SPOOKIE
Gick med
16 Apr 2004
Ort
På landet nära V-ås
Hoj
ZX9R Ninja
Swedenrock

Idag kl 13,00 går man på bussen med destination Swedenrock festival :cdevil :rock :yoparty
Ren rock'n'roll i tre dagar med haedbangin öl och brudar kan fan inte bli bättre :tuttar
Ni andra får ha det så kul på Lelleträffen (ni som ska dit), nästa år är jag guten på Lelleträffen. Men i år komer MÖTLEY CRUE till Sölvesborg :bow kan inte bara missa det, favo bandet sen tidiga tonåren.
 

Majk

Guest
Munken skrev:
Idag kl 13,00 går man på bussen med destination Swedenrock festival :cdevil :rock :yoparty
Ren rock'n'roll i tre dagar med haedbangin öl och brudar kan fan inte bli bättre :tuttar
Ni andra får ha det så kul på Lelleträffen (ni som ska dit), nästa år är jag guten på Lelleträffen. Men i år komer MÖTLEY CRUE till Sölvesborg :bow kan inte bara missa det, favo bandet sen tidiga tonåren.

Är det du som är guten ? Menarö pojk på gotländska (ironi) klart att du är gluten nästa år , å du munkén du är fortfarande tonåring precis som mig :fyllisar .
Hälsa Vince Nikki Mick och Tommy från mig :pannkyss
 

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Ort
Schjurahammar
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
NÅ grymt förbannad nu. Vart i köping med flickvännen sen när man ska hemåt och kommer ut så har nån patetisk människa repat skiten ur min tank!!!!!! :mad: :4skrika 6 stora revor har fanskapet dragit tvärs över tanken!
Fy helvete! Inte nog med det. 2 bilar framför var repade dom med men inte lika mycket. Oxpiska och blåslampa är enda botemedlet till såna råmongon!

Imorn blir det att polisanmäla det. Inte för att det är värt en piss i rymden ens. Tur är väl att man har hel försäkrat just nu. Blir 3000 i självrisk iaf. Nördvändigt det här var. Lyckad start på sommaren :huvet
 

FredR1k

www.hojdack.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
R6+yz426+wr450
SimmPsi skrev:
NÅ grymt förbannad nu. Vart i köping med flickvännen sen när man ska hemåt och kommer ut så har nån patetisk människa repat skiten ur min tank!!!!!! :mad: :4skrika 6 stora revor har fanskapet dragit tvärs över tanken!
Fy helvete! Inte nog med det. 2 bilar framför var repade dom med men inte lika mycket. Oxpiska och blåslampa är enda botemedlet till såna råmongon!

Imorn blir det att polisanmäla det. Inte för att det är värt en piss i rymden ens. Tur är väl att man har hel försäkrat just nu. Blir 3000 i självrisk iaf. Nördvändigt det här var. Lyckad start på sommaren :huvet

Aaaaaahg! :mad: Har du inte något Lrmc klistermärke? Hur vågar dom?

Köping...hmm...Jag lovar att det var Lunkan! Avundsjuk på alla som har sporthoj. Fyyyy. Ja åsså var det en Suzuki, det som Lunkan alltid velat haft.
:tungan

Skämt å sido... hoppas allt löser sig snabbt så du slipper gå å bry dig om den där skiten.
 

Majk

Guest
Simmpsi jag har varit i Köping idag och minerat med olika sorters minor :mad: .
Det är FÖR JÄVLIGT.


Var för övrigt å skodde hojen med racingdäck igår ,så nästa onsdag ska jag göra mitt yttersta för att köra omkull på Gotlandring :yoparty kanske lyckas :näsblod .
Nu är det semester så nu ska jag luta mig bakåt i fåtöljen å dricka GROGG.
:fyllisar :fyllisar :fyllisar :fyllisar
 

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
såld... :(
SimmPsi skrev:
NÅ grymt förbannad nu. Vart i köping med flickvännen sen när man ska hemåt och kommer ut så har nån patetisk människa repat skiten ur min tank!!!!!! :mad: :4skrika 6 stora revor har fanskapet dragit tvärs över tanken!
Fy helvete! Inte nog med det. 2 bilar framför var repade dom med men inte lika mycket. Oxpiska och blåslampa är enda botemedlet till såna råmongon!

Imorn blir det att polisanmäla det. Inte för att det är värt en piss i rymden ens. Tur är väl att man har hel försäkrat just nu. Blir 3000 i självrisk iaf. Nördvändigt det här var. Lyckad start på sommaren :huvet

Var stog du parkerad?? Nygård?
 

Lunkan

Å det spruta kyckling...
Gick med
8 May 2003
Ort
Eknö
Hoj
...
FredR1k skrev:
Köping...hmm...Jag lovar att det var Lunkan! Avundsjuk på alla som har sporthoj. Fyyyy. Ja åsså var det en Suzuki, det som Lunkan alltid velat haft.
:tungan

Nope, det var inte jag, jag repar bara mina egna hojar :)

Fy fan va sånt där är tråkigt, jag säger bara tre ord "Jä vla svin"

För övrigt så ska jag skotta upp massa sand på GR på onsdag, sen ska jag köra ifrån dig FredGSXR750k.... :hihi
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
SimmPsi skrev:
NÅ grymt förbannad nu. Vart i köping med flickvännen sen när man ska hemåt och kommer ut så har nån patetisk människa repat skiten ur min tank!!!!!! :mad: :4skrika 6 stora revor har fanskapet dragit tvärs över tanken!
Fy helvete! Inte nog med det. 2 bilar framför var repade dom med men inte lika mycket. Oxpiska och blåslampa är enda botemedlet till såna råmongon!

Imorn blir det att polisanmäla det. Inte för att det är värt en piss i rymden ens. Tur är väl att man har hel försäkrat just nu. Blir 3000 i självrisk iaf. Nördvändigt det här var. Lyckad start på sommaren :huvet

Skäms för mina ortsbors dumma tilltag...kan vara hitresta från annan ort, nej lite prygel vore inte helt fel..
 

gsxrfredde

Medlem
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Skultuna
Hoj
GSXR 750
jaha idag har man varit fram och tillbaks till sundsvall...hämtade nytt åk...bilder kommer snart kommer bli en rolig leksak :tummenupp
 

benzzon

ride on, ride on..
Gick med
15 Apr 2003
Ort
Västerås
Hoj
CBR929, WR426
Pejo skrev:
2005-06-10: Grattis Benzzon, ny flygkapten på flight HON929 !

Ca 40 mil har det nu blivit på den nya lågflygande maskinen, piloten kan bekräftas vara nöjd :D

sporTlovEr skrev:
vi vill gärna se nyförvärvet, grattis!

Bilder dyker säker upp i nån form nånstans, nån gång..
kommer även synas på vägen :tummenupp
 
Last edited:

gasolis

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2003
Ort
Bruket
Hoj
RM250
benzzon skrev:
Ca 40 mil har det nu blivit på den nya lågflygande maskinen, piloten kan bekräftas vara nöjd :D

Bilder dyker säker upp i nån form nånstans, nån gång..
kommer även synas på vägen :tummenupp


Härligt nisse :tummenupp







Det var tamejfan på tiden!!!!
:)
 

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
Grattis Toker till resultatet på Bomber Weekend!
....och grattis W-Mange med :)
 
Last edited:
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top