Tebax
Kör mindre än önskat
- Gick med
- 14 Mar 2021
- Hoj
- Hoj med vingar & Kawasaki GPZ500S -96
Jag trodde att katten skulle vara placerad på avgasröret?View attachment 474266
Jag är rätt nöjd med min lastsäkring
Jag trodde att katten skulle vara placerad på avgasröret?View attachment 474266
Jag är rätt nöjd med min lastsäkring
Kul att junior gillar det!Blev ca 3 mil idag upp på Vättaberget. Junioren fick åka hoj dit vilket var uppskattat.
View attachment 474234View attachment 474235
Yngre pojken vill åka och köra cross och skoter, den äldre vill bara bygga lego och är intresserad av dinosaurier. Flickan är tveksam till tvåhjuligt men gillar fyrhjulingen och skotern.Kul att junior gillar det!
Jag tänkte ha premiär med min avkomma på semestern ?
Grabben har frågat om det men storasyster vet jag inte riktigt hur hon skulle svara…
Världens typiska tonårstjej i början av tonåren, alla klassiska symptom finns där ?
Min grabb är bara 10 år, så det är bara fråga om en liten högst försiktig runda i byn eller utanför i sakta mak.Yngre pojken vill åka och köra cross och skoter, den äldre vill bara bygga lego och är intresserad av dinosaurier. Flickan är tveksam till tvåhjuligt men gillar fyrhjulingen och skotern.
Yngre pojken har länge velat åka och först har jag skyllt på inga kläder men nu då han har ställ så har jag sagt vi får se för att hålla honom lite på halster. Han har själv velat åka så det är väl hyfsat bra förutsättningar att han vill fortsätta åka.
Min grabb har nyss fyllt 11 år, detta tror jag var lämplig prämiär, ca 15 km sen glass och fika och sen 15 km hem igen. Hade följebil med övriga familjemedlemmar i så hade det krisat hade han fått hoppa över i bilen.Min grabb är bara 10 år, så det är bara fråga om en liten högst försiktig runda i byn eller utanför i sakta mak.
Får se hur han reagerar på det hela.
Inte tal om någon ”riktig” runda nu, men lite far och son grej på semestern liksom ?
Den där var på motorträffen i Umeå i torsdags
Hur ofta är det motorträff i Umeå?
Den var på wheels träff i Umeå för tre veckor sedan.
Jag kollade Visit Umeå och och dom säger Onsdagar, men ingen tid, vi var där vid 18, men vill man ha en särskild parkeringsplats så kommar man tidigare, hojar finns det alltid plats förVilken dag?
Varthän?View attachment 474460Lets gooooo
Lycksele idag till imorgon. Sen 10 dagar med obestämt mål i hela Norge! ?Varthän?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|