Najs. om du möter en road glide följt av en 890 adventure då vet du att det är vi. Kommer nog att korsa gränsen vid gäddede och köra rakt ut mot kusten.Jag övernattar i Mora i natt. Sen mot Geiranger, och så kommer jag vidare leta mig uppåt mot Lofoten. Ca 600 mil ruttat.
Nu fika vid Dalälven.
View attachment 474466
Då ses vi senNajs. om du möter en road glide följt av en 890 adventure då vet du att det är vi. Kommer nog att korsa gränsen vid gäddede och köra rakt ut mot kusten.
Låter vettigt. Hade också lagat innifrån om det är en stor spik i. Provade däcklagningsspray från Biltema i min tuono för några veckor sedan. Funkar perfekt men då hade jag bara en minimal pyspunka som gjorde att jag tappade typ 0,5 bar på en vecka.View attachment 474485
Hände mig i oktober 2020 på ett nästan nytt däck. Kjelle på Wheeler Dealer satte i en kantarelliknande lagning inifrån som härdade och så enligt konstens alla regler. Påfyllning av luft i ett eller två steg. Tog ett dygn innan jag kunde hämta hjulet. Lika bra som nytt sa han. Håller fint fortfarande.
Jag har testat Biltemas lagningskit på bilen. Är väl mer nödlagning, fast folk säger olika. Har kitet med på långresor. Bara att ha det med verkar skydda mot punktering.
Har du C-kort?View attachment 474460Lets gooooo
Du är bara avundsjuk ?Har du C-kort?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS