Ojoj, onödigt mycket kokain i kaffet där.Ja, och just Probike gör reklam dagligen med "konstiga" inlägg. Dom har lagt ut i omgångar att dom även säljer LEGO-vesbor. Börjat undra om det är nyktert i lokalen ?
View attachment 479334View attachment 479335
Är Fernandos Vespa som han åkte till Sverige med å hade me sig olivoljan.. Antyder lite att Vespan är för äventyr..
Blev ganska förvånad idag - inne i centralorten för att julhandla. Då kommer där två mc-poliser på civila R1200GS.... Vad har de ute i kylan (+4) att göra? Såg dem ett par gånger på olika ställen ganska långt emellan.Dåligt med hojåkande pga klassiskt decemberväder. Snö och sånt.
Idag gör man sig några ärenden.
Hojen startade direkt. Normalt men den har ju stått ute en månad och har Biltemabatteri. Ska vara dåligt säger en del. Brum säger TDMen.
ICA Tallkrogen och gammal snö. View attachment 479424
Inga hojar ute här idag vad jag såg. Det var ju ändå fem graderBlev ganska förvånad idag - inne i centralorten för att julhandla. Då kommer där två mc-poliser på civila R1200GS.... Vad har de ute i kylan (+4) att göra? Såg dem ett par gånger på olika ställen ganska långt emellan.
Det är ju bara bra att ge stövlarna några timmar att anpassa sig efter fötterna. Några timmar investerade i "inkörning" nu sparar samma tid till våren. Det kan ju uppstå ev. skav och konstigheter med nya stövlar. Jag brukar göra likadant!Jobbar hemifrån idag och har på mig mina nya Touring-stövlar för att gå in dom men min sambo tycker jag har något fel i skallen. Förstår inte det Måste ju va redo när säsongen börjar.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|