Jag tror att säsongen för snöskoter är längre än hojsäsongen i vårt avlånga land. Nån som vet vilken snöskoter man ska skaffa om man är ute efter samma charm och utstrålning som en Yamaha SR250?
Dubbar vore ju kul. Men här omkring Stockholm sprutas det salt på vägarna, och jag vill inte ha det på mina älsklingar, dom rostar då. Och när det är minusgrader vill jag inte stå ute och spola vatten på hojen, det blir kallt både om fingrarna och på hojen som ska in i vardagsrummet varje kväll (jag bor i lägenhet ?). Den är en av mina roligaste leksaker dessa dagar men dessvärre endast ett exklusivt sommarnöje.både klx:en och din Ktm kan väl förses med dubbdäck?
Nä man vill inte att dubbarna gör märken i parketten.Dubbar vore ju kul. Men här omkring Stockholm sprutas det salt på vägarna, och jag vill inte ha det på mina älsklingar, dom rostar då. Och när det är minusgrader vill jag inte stå ute och spola vatten på hojen, det blir kallt både om fingrarna och på hojen som ska in i vardagsrummet varje kväll (jag bor i lägenhet ?). Den är en av mina roligaste leksaker dessa dagar men dessvärre endast ett exklusivt sommarnöje.
View attachment 478846
Cool man cave Vad är det för arkadspel?Dubbar vore ju kul. Men här omkring Stockholm sprutas det salt på vägarna, och jag vill inte ha det på mina älsklingar, dom rostar då. Och när det är minusgrader vill jag inte stå ute och spola vatten på hojen, det blir kallt både om fingrarna och på hojen som ska in i vardagsrummet varje kväll (jag bor i lägenhet ?). Den är en av mina roligaste leksaker dessa dagar men dessvärre endast ett exklusivt sommarnöje.
View attachment 478846
? .. dom där, jag har samlat arkadspel sedan jag var 14 år. Just nu har jag uppe två NNC-kabinett, ett naomi-netboot konfigurerat för samtliga spel för joystick och knappar, samt det andra JVS-kabinettet som jag jamma-konverterat och just nu kör Jroks multi-williams (Defender är favvisen).Vad är det för arkadspel?
Ja, men bara på plastgolv. Detta är trä och verkar inte skadas särskillt annat än av skavningar när jag flyttar på pallen.Gummi färgar av sig på golven har jag märkt
Ostiga slogans borde förpassas.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |