bosse-l
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 3 Aug 2016
- Hoj
- Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Det hemsvetsade 4-1 systemet på GDX:en (med delar av krökarna från det misshandlade V-H systemet) som var mitt övningsobjekt att lära mig TIG-svets var ju fint i några mil, det nästan 85 liten till Sundsvallstrakten blästrade bort lacken som gjordes seriös med dyr VHT färg och härdning i ugn. Idag blev det en liten felkörning och jag vände ut på gatan igen från en trotoarkant och glömde bort att markfrigången är i princip fjädringsvägen på plan märk, så nu är bucklorna jag väntat på ska komma också på plats.
Men det är väl inget att gräma sig över man ska ju använda grejerna och skadorna har ju inte uppkommit med vett och vilja. Systemet är fortfarande mycket rundare än det som kapades isär.
Men det är väl inget att gräma sig över man ska ju använda grejerna och skadorna har ju inte uppkommit med vett och vilja. Systemet är fortfarande mycket rundare än det som kapades isär.