SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det finns bara ett rätt svar på den frågan, och det är antagligen fel.
Det finns bara ett rätt svar på den frågan, och det är antagligen fel.
Gissa, jag skulle ju ha tag på mm nycklar inte tum
Räcker väl med att FÅRD har mördat Mustangnamnet!!!Ja, om ägaren inte är intresserad av bilar och äger en bakmaskin dyrare än en tig-svets så borde jag ha listat ut det redan där…
Jag ställde frågan mest för att jag är irriterad på Dacia som sodomerar ett gammalt legendariskt muskelbilsnamn. Vad kommer härnäst…? Den nya rumänienbyggda budget-elbilen Barracuda eller rent av Roadrunner…?
Hoppas att det finns faciliteter även på tisdag.Förmiddagstur till Seskarö med överdragsjackan från det ursprungliga Frasses Bar Racing Team…
Badplatsen längst in i Sorttisviken erbjuder insjökänsla trots att det är en havsvik.
View attachment 502534
Och till skillnad från Frevisören så har campingägaren vett att hålla öppet en solig söndag i augusti.
View attachment 502535
Haha, det namnet mördades redan för drygt 40 år sedan...Räcker väl med att FÅRD har mördat Mustangnamnet!!!
(även om jag aldrig har gillat look and feel av någon Mustang förutom kanske Shelby Cobran)
View attachment 502532
Nätt sportig pony car!
Den där hade jag förträngt, tack som fy fn att du påminde mig!!!
Till er tjänst!Den där hade jag förträngt, tack som fy fn att du påminde mig!!!
De/vi syns ju i trafiken!Va f…? Varför kör Hamrén först…?
View attachment 502593
(med bländande extraljus som 98% av alla GS-muppar)
Själv ser jag dem inte längre. Men jag ser de vinglande HD-arna med helljus och förare med mattsvart skull-hjälm, gympadojor och rutig kevlarskjorta... Tur att helljuset inte är något att skriva hem om.Jag har ju fungerande glödlampa, motivlackad hjälm och välljudande auspuffanlage...!
Skämt åsido, GS'ar med extraljus är överrepresenterade vid de fåtal tillfällen man faktiskt blir bländad av en hoj. Ungefär som att ägarna själva har bestämt att de får minsann åka med helljuset på i tid och otid...Det finns en ny stjärna här i trakten som verkar ha köpt en GS inklusive hela tillbehörskatalogen med fyra stycken väldigt ilskna extraljus. Han kör med dem på precis hela tiden, så till den grad att han retat upp bilister och blivit ett samtalsämne på byn...
Det är nya tider här på sPorrTh-ojj när extraljusen retar upp allmänheten, istället för avgassystem, bombarrepor och uiiilies...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|