Väl kämpat!
Ball bild!Efter några års stillestånd, besiktigad. kvarstår några små justeringar med fjädringen.
View attachment 475275
Fast då fick man använda hela rakan. Den där Tobias är för övrigt kommentator på TV nuförtiden.View attachment 475273
Trafikövning i något lägre hastighet än SM 1998...
View attachment 475274
Resultat Superbike
www.sorliden.se
Fick du några klistermärken där?Support yr local dealer!View attachment 475290
Mind detonator?! Du gick väl inte in?34 mil mil idag, först till Boden för att besikta, blev blankt papper och sen vidare till Skellefteå där frugan väntat på ett hotell.
Passerade då ett ställe där jag spelade musik juldagen 1998, nu verkar också detta folketshus vara nedlagt. Nostalgi för mig, minns att jag blev anklagad för att spela med backtracks då jag hade en på hösten inköpt Roland A90 som man kunde splittra klaviaturen i 8 zoner plus en massa annat, hade ofta 4 olika ljud över klaviaturen anpassade efter låten och tonarten.
Folketshus i Jörn
View attachment 475310
Jag har då iofs fått hjulskruvarna att skruva upp sig i en rondell. Iofs i bil men lite spännande ändå faktiskt med lite tempo på.Samma här. Det är galet irriterande när man lyfter hela hojen när man ska släppa på bakjulet. Spärrskaft på 25cm räcker gott.
Kolt.View attachment 475010Nu drar jag!
Kör snabbare nästa gång så ingen hinner skruva upp dem i farten.Jag har då iofs fått hjulskruvarna att skruva upp sig i en rondell. Iofs i bil men lite spännande ändå faktiskt med lite tempo på.
Ingen aning. Men jag reagerade ungefär på samma sätt. Och nej på hoj skulle jag aldrig välja det alternativet ?Kolt.
Sidospår, varför i hela helvete skulle man vilja välja färre svängar?
Å Rejsa nationalpark låter ju bra.
Fast "rakan" som nu har en korkskruv hade tidigare det som kallades högfartsböjen. Intressant när jag lånade en GSXR 1100 på 80-talet och märkte att det fanns en kurva på "rakan" när man kom över 200!Fast då fick man använda hela rakan. Den där Tobias är för övrigt kommentator på TV nuförtiden.
Fort, innan det hinner hända en olycka!Kör snabbare nästa gång så ingen hinner skruva upp dem i farten.
Nä det gjorde jag inte, kände inte på dörren men det såg ut låst. Men jag minns hur det såg ut i lokalen i källare där vi spelade så lite kul hade det varit att besöka stället snart 24 år senare.Mind detonator?! Du gick väl inte in?
Körde den i juli, torr väg mycket fin väg.Vägen mellan Karlskoga o Finnerödja - kurva på kurva, upp och ner, finns en del bebyggelse så kör med måtta. På Bumsen kan man spela mellan 5.an o 6:an utan att använda bromsarna - då stör man ingen o tempot blir hänsynsfullt.
Övernattade i Gårdsjö - Ekologiska Fru Gran, riktigt mysigt - inget för sporthoj, 2km grusväg innan man är framme
View attachment 475367View attachment 475368
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |