Äntligen, ja. Det var värt att skruva väck skärmen för att däcket kilat fast sig och hela skiten följde med när vi skulle av släpetVad har du gjort, Mensch?!?!
Tror jag fattar. "Något" har intagit en annan position än den avsedda? Säg att det var för du skulle köra den till service och äntligen komma igång, va?
Klantarsle. Sånt gör jag aldrig...om inte någon har råkat se fadäsen. Lojala vänner håller god min och tiger. Sen kommer jag ändå att berätta...precis som du.Äntligen, ja. Det var värt att skruva väck skärmen för att däcket kilat fast sig och hela skiten följde med när vi skulle av släpet
Så de kan gå.
View attachment 484059
Perfekt storlek ju. Kommer nog funka bra ända tills effekten börjar begränsa honom.Jag och junioren körde lite ikväll, han på den nyligen införskaffade CRF100:an. Nu börjar det ta sig för honom att köra med med koppling.
View attachment 484154
Ett par remsor av ett uttjänt lakan löser problemet.Så de kan gå.
View attachment 484059
Ah, Sikfors kraftstation och dammen kanske? Snyggt fotat!Helgens åkning i bilder. Blev totalt 50mil. Teneren har nu gått lite över 800mil.
Bra gissat!. Tack! Faktiskt taget med iPhone 13 pro.Ah, Sikfors kraftstation och dammen kanske? Snyggt fotat!
Nästa gång tänker jag att jag sätter däcken på asfalt iställetEtt par remsor av ett uttjänt lakan löser problemet.
Senast häromdagen skulle jag "bara" sätta hojen i stödet en liten stund och fick såklart slita hårt för att få ur den. Lite tyg imellan förhindrar problemet.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|