Vad lång ifrån det är taget.
Hojen bakom old badgers ser ut att kunna vara en Fireblade från 1996.Vad lång ifrån det är taget.
Triumph ser jag men den bortanför, är det en sporthoj?
Hade en kompis som bodde i de huset.. Han bodde på första våningen.. Vardagsrummet va de som ligger ovanför porten köket till höger om de å längts till höger sovrummet..Som ni undrat… Var ligger det där blåa telenor-huset?
Bakom Kawan.
View attachment 503181
Asså, min hoj!
View attachment 503182
Gröndalsavfarten från Essingeleden och över korsningen. Bilda kö, ta med familjen.
Förutom en viss korpral…
Sofistikerat! När jag fraktar däck på hojen brukar jag kliva i dom och ha dem kring midja/bål, stöttade mot tankväska och sadel. Det börjar bli allt svårare. Jag drar slutsatsen att däcken var bättre förr, men att jag inte vet på vilket sätt.
Michelingubben ser VÄLDIGT säker ut, tycker jag.Tänker att jag blir betydelsen av volvo om jag ramlar och Volvos signum är säkerheten.
Så har jag också gjort när det gäller ett enstaka däck. Visst blir man lite orörlig och klumpigare (svårare att nå styre/reglage) men det funkar.Sofistikerat! När jag fraktar däck på hojen brukar jag kliva i dom och ha dem kring midja/bål, stöttade mot tankväska och sadel. Det börjar bli allt svårare. Jag drar slutsatsen att däcken var bättre förr, men att jag inte vet på vilket sätt.
Tänker att jag blir betydelsen av volvo om jag ramlar och Volvos signum är säkerheten.
Föredömligt!Så har jag också gjort när det gäller ett enstaka däck. Visst blir man lite orörlig och klumpigare (svårare att nå styre/reglage) men det funkar.
Fast den här gången rörde det sig om två däck så jag bestämde mig från början att det inte skulle bli bra. Testade inte ens. I stället stöttade jag däcken mot bakre fotpinnarna och använde sedan väskbågarna och diverse surrningar. Gick hur fint som helst, satt som berget.
Vadå? Inga bilringar, juh!Michelingubben ser VÄLDIGT säker ut, tycker jag.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |