Dagens bild

img_8248-jpeg.2696325

801 får fixa hämtmat.

Många tvåhjulingar ute och brummar dessa dagar. Jag har sett allt från bamsar med väst och generöst prutt i rören till skinnklädda sportisar med färgglada hjälmar, och modiga akrobater med skimrande lila fälgar som ställer sig på sätet och braapar modigt bland bilarna och vinkar. Då känner jag hur ratten klibbar av handsvetten, och jag håller rejält avstånd.

Själv blev jag bortförd av utombölingar ikväll. Jag sögs upp i en stor tunnel, och när jag kom ut var allting upp och ner!?

IMG_4220.JPG

Dock ingen fara, en bakåtkullerbytta på åkern i skymningen återställde hjärncellen till gårdagens backup, och jag kunde fortsätta mitt äventyr ut i pastellkvällen.

IMG_4217.JPG

Var det dig jag såg vid bensinstationen i Rimbo? Jag på en Husqvarna 701 och min polare på en Desert X.
Det stämmer alldeles utmärkt :) En av er hade en väldigt färgglad hjälm.
Utgår ifrån Rimbo och 77ans mack besöks efter varje tur. Körde grus utåt Beateberg och slipade på mina lågfartskunskaper 🤣

Det stämmer alldeles utmärkt :) En av er hade en väldigt färgglad hjälm.
Utgår ifrån Rimbo och 77ans mack besöks efter varje tur. Körde grus utåt Beateberg och slipade på mina lågfartskunskaper 🤣
Jag med den färgglada hjälmen:) Tänker att jag blir lätt att hitta när jag ligger i diket... Jo, typ samma tur här runt Beateberg, jag körde lågfart medans polaren körde högfart.

Jag med den färgglada hjälmen:) Tänker att jag blir lätt att hitta när jag ligger i diket... Jo, typ samma tur här runt Beateberg, jag körde lågfart medans polaren körde högfart.
Har ni hittat till grusgropen, precis bredvid den finns gamla traktorspår som går att köra. Man kommer dock fram till en hästbonde som inte är helt förtjust i att man dyker upp mellan hagarna 👌

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick