Fanns Pampas, Buffalo och Texas.För att de var vanliga på Puch Dakota? Jag tror att de hette Buffalo-styre. De fanns säkert i Hobbex-katalogen. Annars var ju Texas-styre ett måste både på KS50 och Compact.
Är inte det där Buffalo förresten?
Fanns Pampas, Buffalo och Texas.För att de var vanliga på Puch Dakota? Jag tror att de hette Buffalo-styre. De fanns säkert i Hobbex-katalogen. Annars var ju Texas-styre ett måste både på KS50 och Compact.
Det är för att det är min gamla, true story
Jo och Stockholmsstyret och Rocketstyret. Vanliga på Sachs 2000 och Puch Florida bl a.
View attachment 484878
I Huskvarna hade alla mopparna styret (Buffalo eller högt/lågt Motorcross) vinklat mot sig. Döm om min förvåning när jag kommer till Borås och ser att alla har styret vinklat FRAMÅT!
Hahaha vilka töntar, såg ju inte klokt ut!
? ? ? ?
Vad har du gjort med den?!Det är för att det är min gamla, true story
Framåtlutat Cuppini, fårfäll på limpan, motorbågar med två gula varselljus.I Huskvarna hade alla mopparna styret (Buffalo eller högt/lågt Motorcross) vinklat mot sig. Döm om min förvåning när jag kommer till Borås och ser att alla har styret vinklat FRAMÅT!
Hahaha vilka töntar, såg ju inte klokt ut!
? ? ? ?
Han verkar nästan överseriös.Den här gamla godingen har dykt upp igen. Visserligen Tradera, men den är värd att se ändå. 30/70' för en skrothög med stora renoveringsbehov, dessutom ett totalt ointressant objekt.
Motorcyklar | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Motorcyklar enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Tack!Framåtlutat Cuppini,
Inte jagVad har du gjort med den?!
Inte jag
Jo, pre-kameratelefon och sociala media växte stilarna och modet fram lite olika.
Man hade liksom ingen koll på vad jämnåriga 10 mil bort tyckte var tufft, så likriktningen var inte så total då....
Det ledde till en del .... kulturkrockar, när man sedan åkte på bilsemester med familjen.
Vart än man kom var dom ju fan inte kloka.
"Föregående ägare har..." brukar det heta. Här är en som svär sig fri från ansvar.
Oh well.
Jag svär mig väldigt fri från alla konstiga klistermärken som sitter på hojen. Märkligt ändå, det var en typ hipsterbritt som hängde på hojbyggarscenen i Sofia församling på Söder som köpte den ( och säljer den nu ) och han skulle ju bygga Bratsscrambler. Han kanske också insåg att ramens blandningar av fyrkantsrör och rundrör av olika diametrar inte såg klokt ut naket
Vill man styra över vad som sker med med ens hoj i nästa led... ...skall man låta bli att sälja.
Ungefär så ser min Tenerés historia ut också, föregående ägare hade scramblerambitioner.Jag svär mig väldigt fri från alla konstiga klistermärken som sitter på hojen. Märkligt ändå, det var en typ hipsterbritt som hängde på hojbyggarscenen i Sofia församling på Söder som köpte den ( och säljer den nu ) och han skulle ju bygga Bratsscrambler. Han kanske också insåg att ramens blandningar av fyrkantsrör och rundrör av olika diametrar inte såg klokt ut naket
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|