"Den är av typen super sport/landsväg"Prissänkt ca 75.000:- efter en dag på Blocket, nu är nivån mer rimlig
Är det en ny hojtyp?
"Den är av typen super sport/landsväg"Prissänkt ca 75.000:- efter en dag på Blocket, nu är nivån mer rimlig
"Kanske ett par timmars jobb"
"Betalar 1000 kr till den som fixar det på plats"
Så om man kommer dit, lägger ner ett par timmars jobb och konstaterar att det fortfarande inte funkar, eller att det är något mer djupgående fel, då får man - inte ett kopek?
Tack för erbjudandet, men jag väljer att avstå.
Den där skulle jag kunna fixa."Kanske ett par timmars jobb"
"Betalar 1000 kr till den som fixar det på plats"
Så om man kommer dit, lägger ner ett par timmars jobb och konstaterar att det fortfarande inte funkar, eller att det är något mer djupgående fel, då får man - inte ett kopek?
Tack för erbjudandet, men jag väljer att avstå.
Den där skulle jag kunna fixa.
Skönt projekt att fixa med lite el på en enkel hoj.
Schysst musik och en whiskey så kan jag tänka mig att lägga den tid det tar.
Men det måste ske i mitt garage, där jag har allt för att ordna det.
Ska skicka ett meddelande ?
Du är väl införstådd med att du för nöjet att meka med detta objekt kommer få hålla med det material som behövs? Men skynda dig, det är säkert konkurrens om projektet. Har du riktig tur kommer du få en ny kompis på köpet och kanske få meka med ytterligare av hans fordon.Den där skulle jag kunna fixa.
Skönt projekt att fixa med lite el på en enkel hoj.
Schysst musik och en whiskey så kan jag tänka mig att lägga den tid det tar.
Men det måste ske i mitt garage, där jag har allt för att ordna det.
Ska skicka ett meddelande ?
Nä, jag fattar inte. Det står ju "nära på nyskick", "orörd" ser jag inget om alls, alla japanska hojar är importerade, miltal syns ju på bilden, besiktigad är inget stort problem på en MC om den är gjord eller inte. Jag ser det som en ganska bra annons och att säljaren nog skapat intresse för den vilket ju är viktigt om man ska sälja sin vara. Och i.o.m. detta inlägg har fler eventuella spekulanter sett den.Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Yamaha XJ 900 Division https://www.blocket.se/annons/jonkoping/yamaha_xj_900_division/109305612
Hatar när folk skriver "nyskick" på en orörd motorcykel som har gått 7000 mil!
Det är omöjligt!
Annonserna på blocket har blivit sämre än någonsin. På 10 annonser så är det bara 3 som skriver hur långt hojen har gått. Är det en importhoj så är det bara 1 av 10 som skriver det i annonsen.
Blocket borde ha en funktion där man inte kan lägga in annonsen om man inte svarar på följande frågor....
Import?
Miltal?
Besiktigad?
Ja ni fattar
Du är väl införstådd med att du för nöjet att meka med detta objekt kommer få hålla med det material som behövs? Men skynda dig, det är säkert konkurrens om projektet. Har du riktig tur kommer du få en ny kompis på köpet och kanske få meka med ytterligare av hans fordon.
Okej, nu sa jag inte att den annonsen jag länkade till saknade information om miltal. Jag reagerade på att det stod nyskick. Och att den är orörd ser jag pga att jag kan mina Yamaha modeller. Den är inte omlackad och den har i princip alla originaldelar. Sen om du inte förstår skillnaden mellan svensksåld eller import trots att motorcykeln är tillverkad i Japan så kan jag tycka att det är beklagligt. Men du kanske har tråkigt och vill bara skriva för sakens skull?Nä, jag fattar inte. Det står ju "nära på nyskick", "orörd" ser jag inget om alls, alla japanska hojar är importerade, miltal syns ju på bilden, besiktigad är inget stort problem på en MC om den är gjord eller inte. Jag ser det som en ganska bra annons och att säljaren nog skapat intresse för den vilket ju är viktigt om man ska sälja sin vara. Och i.o.m. detta inlägg har fler eventuella spekulanter sett den.
Som svar på din fråga. Nej, jag hade inte tråkigt eller skrev bara för sakens skull ?Okej, nu sa jag inte att den annonsen jag länkade till saknade information om miltal. Jag reagerade på att det stod nyskick. Och att den är orörd ser jag pga att jag kan mina Yamaha modeller. Den är inte omlackad och den har i princip alla originaldelar. Sen om du inte förstår skillnaden mellan svensksåld eller import trots att motorcykeln är tillverkad i Japan så kan jag tycka att det är beklagligt. Men du kanske har tråkigt och vill bara skriva för sakens skull?
Får mig osökt att tänka på min dams bilar som alltid varit Hyundai. Får Googla varenda gång när dom ska nämnas ?Hatar när folk inte kan läsa på sitt eget fordon vad det heter.
”Yamaha Division” är precis lika fel som ungdoms-gulatidningens ”Opel Comendore” eller ”Renult”.
Hynda + u + iFår mig osökt att tänka på min dams bilar som alltid varit Hyundai. Får Googla varenda gång när dom ska nämnas ?
Får mig osökt att tänka på min dams bilar som alltid varit Hyundai. Får Googla varenda gång när dom ska nämnas
Och det uttalas jondaj och inget annat.
”The California hot rod made in Japan”"Kommer du ihåg när dom här låg ute på Blocket för bara tjugo papp eller så?"
View attachment 484832
"Fasen, det är ju bara några år sedan. Man skulle köpt på sig ett par stycken då - dom kostar ju multum nu."
Jag ägde den första generationen RSV Mille R (som sedemera döptes till Factory på kommande generationer) och är svag för apor. Mellan att köra cross och nu vara på väg in i Motardträsket så småspanar jag på blocket efter en Factory twin. Jag har missat ett par runt 40'. Nu har två handlare fått för sig att värdet är som en 916 SPS... 99' för en hoj från 2007 som var relativt vanlig och är original utöver ett par slip-on... Lätt hybris där.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|