Problemet med ditt förslag, är väl ändå Sundsvall.....?Ni SKULLE ju kunna göra varandra vissa tjänster... och mötas upp i Sundsvall...
Problemet med ditt förslag, är väl ändå Sundsvall.....?
En grupp män, möts upp på ett hotellrum i Sundsvall för att byta tjänster... -Du kan ha en poäng...Jag tyckte att det där med att utbyta tjänster lät värre....
Problemet med ditt förslag, är väl ändå Sundsvall.....?
NEJ, strikt NEJ!Du skall bara veta vilka ljusskygga affärer som gjorts just i Sundsvall…
En grupp män, möts upp på ett hotellrum i Sundsvall för att byta tjänster... -Du kan ha en poäng...
En grupp män, möts upp på ett hotellrum i Sundsvall för att byta tjänster... -Du kan ha en poäng...
Nä, dyr och ful....Ingen som shoppar loss på denna?
Jo, säkert någon 28 årig projektledare som egentligen inte gillar motorcyklar alls och har sex med sin flickvän i mörkretIngen som shoppar loss på denna?
Dom är ju så sjukt fula.Ingen som shoppar loss på denna?
Det är nog inte det sämsta försök jag sett att fotografera ett annonsobjekt, men det är riktigt jävla dåligt.Ingen som shoppar loss på denna?
Nä de bilderna hamnar direkt efter garagebild fotad uppifrån med hojen inklämd mellan en moped och en cykelDet är nog inte det sämsta försök jag sett att fotografera ett annonsobjekt, men det är riktigt jävla dåligt.
Kände igen denna SportHoj även detta år. Häckade där ett tag men ingen gammal grävling syntes till. Kanske gått under jord?
Dem är svåra, dem där, även fastän doms SportHoj står synligt.
Vari består turen?Det stod även en svartlackad i depåtältet som det var tur att du missade.
Vi hade precis lämnat. Sorgligt.Tyvärr såg jag även när det blev rödflagg...
Tror vi har en ny vinnare i tävlingen "Sämsta annons"...Är det bara jag som ställer krav på att ett foto ska visa hur hojen ser ut ? https://www.blocket.se/annons/norrbotten/yamaha_mt_07/110999417
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |